واحد گشت یکی دیگر از مراکز خدماتی است که در سطح شهر می توانند امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای مردم و همچنین مؤسسات مختلف فراهم آورند. همانطور که می دانید، تأمین سرویس رفت و برگشت برای سازمان های مختلف می تواند شرایط رفاهی بهتری را برای کارکنان آن مجموعه بوجود آورد.

در این صورت کارفرمایان می توانند از طریق مرکز واحد گشت نسبت به کرایه اتوبوس دربستی اقدام کنند. انتخاب نوع اتوبوس و ظرفیت صندلی از جمله مواردی هستند که هنگام درخواست خدمات از سوی واحد گشت تهران نسبت بدان اطلاعات جامع داشته باشید.

نکاتی درباره فعالیت مراکز واحد گشت

امروزه اکثر افرادی که در پی فراهم نمودن وسیله ایاب و ذهاب میهمانان خود با ظرفیت بالای صندلی هستند می توانند از خدمات اجاره اتوبوس دربستی بهره مند گردند. چرا که مرکز واحد گشت به آنان اتوبوس با ظرفیت حداقل صندلی و بیشترین را پیشنهاد می دهند. در نتیجه خانواده متوفی راحت تر می توانند انتخاب خود را انجام دهند و در نهایت بهترین اتوبوس دربستی را با قیمت مناسب اجاره کنند. جهت کسب اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات انواع اتوبوس دربستی معمولی و VIP می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

از مهمترین وظایف واحد گشت، این است که بتوانند وسیله نقلیه سالم تحویل مشتریان خود دهند. همچنین از رانندگان مجرب و خوش برخورد برای هدایت و رانندگی اتوبوس ها استفاده کنند. همواره معتبرترین مرکز واحد گشت تلاش می کند با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود، بیش از پیش رضایت آنان را جلب نمایند. بنابراین متناسب با نیاز افراد مختلف می توانند درخواست اتوبوس دربستی از واحد گشت داشته باشند. تورهای گردشگری، مدارس، دانشگاه ها، کارخانجات، هتل ها، سالن های ورزشی و غیره می توانند برای اجاره اتوبوس دربستی با مرکز واحد گشت تهران تماس بگیرند. سپس متناسب با نیازتان می توانید اتوبوس دربستی شهری و یا ویژه اجاره نمائید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 6
نمایش همه
علاقه مندی ها ()