چندین سال از فعالیت مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل می گذرد که توانسته اند با ارائه خدمات بروز در این حوزه، مراجعین بیشتری را به مجموعه خود جلب کنند. یکی از مراکز معتبر رادیولوژی دندان سعادت آباد به شمار می روند که فعالیت خود را گسترش داده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته ، سطح کیفیت خدمات رادیولوژی دندان مجموعه خود را بهبود ببخشند. نحوه تحویل نتایج رادیولوژی دندان سعادت آباد به متخصص دندانپزشک یا مراجعین به شیوه متفاوتی صورت می گیرد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال نتایج به متخصص دندانپزشک: نتایج مطالعات رادیولوژی دندان به متخصص دندانپزشک ارسال می ‌شود تا تشخیص دقیق و درمان مناسب برای بیمار صورت گیرد.
  • اطلاع‌رسانی به مراجعین: در صورت لزوم، نتایج پس از تصویب متخصص به مراجعین اطلاع‌رسانی می ‌شود تا اقدامات لازم برای درمان انجام بپذیرد.
  • محافظت از حریم خصوصی: لازم است که بدانید، همواره نتایج مطالعات رادیولوژی دندان محرمانه هستند و تنها به افراد مجاز اعلام می ‌شود.

بهترین رادیولوژی دندان سعادت آباد

برای انجام رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد ، افراد باید دارای تحصیلات و مهارت ‌های لازم در زمینه دندانپزشکی و رادیولوژی باشند. هم اکنون شاهد ارائه خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد هستیم که توانسته اند با تأمین تجهیزات پیشرفته و همچنین پرسنل متخصص، شرایط بهتری را برای ارائه چنین خدمات فراهم آورند. با توجه به پیچیدگی‌ های موجود در تفسیر تصاویر رادیولوژی دندان، افراد متخصص و مجرب در این زمینه باید وظایف مربوط به این حوزه را انجام دهند.

با مراجعه به مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد، که تجهیز به کارشناسان مجرب هستند. توانایی کار کردن با تجهیزات رادیوگرافی دندان، فک و صورت را دارند. با استفاده از امکانات پیشرفته، به سهولت می توانند خدمات رادیولوژی دندان را انجام دهند. جهت رزرو نوبت برای انجام انواع رادیولوژی دندان می توانید با مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید.

  مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()