لودر چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و مینی لودر از جمله انواع دسته بندی لودرهای کمپانی ولوو و دیگر شرکت های بزرگ ساخت ماشین آلات سنگین محسوب می گردند. در نتیجه هنگام تعویض لوازم یدکی لودر ولوو باید توجه و دقت کافی نسبت به اصالت آن کسب نمائید. عملکرد ماشین های لودر به نحوی است که می توان از آن ها برای امور خاکبرداری در سطوح سنگلاخ استفاده کرد. در نتیجه سالم بودن کلیه قطعات لودر ولوو در کیفیت عملکرد کل ماشین تأثیرگذار می باشد.

پارت یدک راهسازی چندین سال از فعالیت خود را در زمینه واردات و فروش لوازم یدکی لودر ولوو و سایر برندهای رایج منجمله کوماتسو، هیوندا و ... قرار داده‌اند.

مهمترین نکات خرید لوازم یدکی لودر ولوو

در نتیجه با اطمینان خاطر، امکان خرید قطعات لودر ولوو اصل را برای عموم مشتریان خود فراهم می نمایند. همانطور که می دانید تولید و ساخت ماشین آلات سنگین همچون لودر با ظرفیت های گوناگون صورت می پذیرد و به همین علت است که هنگام تعمیر و تعویض قطعات لودر و هر ماشین سنگین دیگری، تطابق دقیق مشخصات فنی لوازم یدکی و همچنین مدل ماشین ضرورت دارد. چرا که برخی از انواع لوازم یدکی لودر ولوو ممکن است تحمل وزن بار اندکی را داشته باشند. در نتیجه خرید قطعاتی که از نظر مشخصات فنی با قطعه فابریک ماشین تطابق نداشته باشد، زودتر دچار آسیب و نقص فنی قرار گیرند.

همچنین امکان وارد کردن فشار مضاعف به دیگر قطعات اصلی سالم لودر را خواهند داشت و هزینه خسارت وارده را می تواند افزایش دهد. جهت خرید لوازم یدکی لودر ولوو می توانید با کادر فروش ما در ارتباط باشید. پس از بررسی بیشتر و اطمینان یافتن از اصالت قطعات، انواع لوازم یدکی لودر ولوو اورجینال را تهیه کنید و بدین وسیله از توقف کامل ماشین در اجرای پروژه های عمرانی، ساختمانی، راهسازی، کشاورزی و غیره ممانعت به عمل آورید. جهت مشورت و سفارش خرید قطعات لودر ولوو ، کوماتسو، هیوندا و ... می توانید با کادر فروش پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9
نمایش همه
علاقه مندی ها ()