لوازم یدکی غلطک هپکو در طبقه بندی متفاوت از طریق پارت یدک راهسازی به فروش می رسند. هم اکنون از غلطک های هپکو در اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی مختلف استفاده می شود چون به کمک این ماشین می توان در مدت زمان اندک، یک سطح خاکی و یا آسفالت را متراکم نمود و مقاومت آن را دوچندان کرد. به دلیل افزایش تنوع مدل های غلطک هپکو، هنگام خرید قطعات بایستی تطابق مشخصات فنی آن ها را به درستی انجام دهید. سپس با اطمینان خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی غلطک هپکو نمائید.

علت تعویض و خرید لوازم یدکی غلطک هپکو

در این بخش از مقاله شما را با برخی از مدل های غلطک و طبقه بندی انواع لوازم یدکی غلطک هپکو آشنا می سازیم. لازم است که بدانید افزایش مقاومت خاک، کاهش قابلیت نفوذپذیری، کاستن قابلیت تغییر حجم خاک از نتایج به کارگیری ماشین آلات غلطک است. همواره اساس کار چنین ماشین آلاتی در این است که بتوان از آن ها برای اعمال فشار مضاعف، ضربه، لرزش و همچنین عمل ورزیدن استفاده کرد. بنابراین بروز نقص فنی ممکن است برخی از مواقع عملکرد برخی از انواع لوازم یدکی غلطک هپکو سالم را کاهش دهد.

عمدتاً لوازم یدکی غلطک هپکو به نحوی ساخته می شوند که قابلیت خرد کردن و متراکم سازی خاک های کلوخ یا سنگ نرم را داشته باشند. بدیهی است، بررسی اصل بودن قطعات غلطک هپکو حائز اهمیت می باشد.

بایستی بدانید که فروش لوازم یدکی غلطک هپکو منطبق بر مدل آنها در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد. البته ممکن است دارای یک سری قطعات عمومی و اختصاصی باشند. به عنوان مثال قطعات غلطک شبکه ای هپکو ممکن است متفاوت از لوازم یدکی غلطک های کفشک دار ، پنوماتیک ، پاچه بزی و غیره باشند. در نتیجه همواره پیش از انتخاب قطعات و  خرید قطعات غلطک هپکو باید به مراکز معتبر مراجعه نمائید و سپس با آسودگی خاطر لوازم یدکی اورجینال خود را از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی خریداری کنید.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14
نمایش همه
علاقه مندی ها ()