لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار به نحوی طراحی می شوند که قابلیت انجام فعالیت های سنگین را داشته باشند. با توجه به مشاهداتی که از اجرای پروژه های عمرانی، کشاورزی، راهسازی و غیره داریم. برخی از مواقع، رانندگان به دنبال تعویض قطعات آسیب دیده و خرید لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار هستند. در همین راستا، پارت یدک راهسازی اقدام به واردات و فروش لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار، کوماتسو و سایر برندهای موجود در بازار می نمایند.

معرفی انواع لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار

تنوع قطعات بلدوزر کاترپیلار بسیار هستند که هر کدام از آن ها وظیفه انجام دادن کار خاصی را دارند. در نتیجه متناسب بروز مشکلات فنی می تواند باعث کاهش بازدهی ماشین گردد و اختلال در اجرای پروژه عمرانی، ساختمانی و غیره بوجود آورد. به عنوان مثال انواع لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار مربوط به سیستم هیدرولیک عبارتند از:

  • فیلترهای روغن هیدرولیک: برای تصفیه روغن هیدرولیک نیاز به استفاده از فیلتر می باشد تا این چنین بتوان ذرات و آلاینده‌ها را از روغن جدا کرد و عمر سیستم هیدرولیک را افزایش دهند.
  • سیل‌ های هیدرولیک: سیل‌های مختلف برای جلوگیری از نشتی و حفظ فشار در سیستم هیدرولیک استفاده می ‌شوند. در نتیجه عدم عملکرد صحیح این گونه قطعات بلدوزر کاترپیلار می تواند اختلال در عملکرد دیگر قسمت های اصلی ماشین بوجود آورد.
  • شیرهای کنترل هیدرولیک: این قطعات برای کنترل جریان و فشار روغن در سیستم هیدرولیک استفاده می ‌شوند.
  • اتصالات هیدرولیک: لوله‌ها و اتصالات مورد نیاز برای انتقال روغن هیدرولیک به اجزای مختلف سیستم هیدرولیک هستند و نقش مهم در عملکرد دیگر لوازم یدکی بلدوزر کاترپیلار خواهد داشت.
  • انواع پمپ هیدرولیک: برای ایجاد فشار و جریان روغن هیدرولیک در چنین سیستم هایی نیاز به استفاده از پمپ هیدرولیک است.

اگر نیاز به خرید قطعات بلدوزر کاترپیلار در مدل های مختلف دارید، بهتر است با کارشناسان فروش پارت یدک راهسازی تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 11
نمایش همه
علاقه مندی ها ()