ماشین آلات بلدوزر با ترکیب قدرت موتور، سیستم هیدرولیک، تیغه بزرگ و چرخ ‌های قوی، قادر به انجام کارهای سنگین و دشوار در پروژه های راهسازی، عمرانی، ساختمانی، کشاورزی، استخراج در معادن و ... هستند. لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو شامل قطعات متعددی است که هر کدام از آن ها دارای وظیفه خاص هستند، در نتیجه هنگامی که رانندگان با مشکل فنی روبرو می شوند، نیاز دارند که جهت بررسی بیشتر ماشین خود به مراکز تعمیرگاه مراجعه کنند.

در صورت لزوم نسبت به تعویض، تعمیر و خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو از طریق پارت یدک راهسازی اقدام کنند.

خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اورجینال

با تعدد مراکز فروش قطعات بلدوزر کوماتسو، بایستی از معتبر بودن یک مجموعه اطمینان حاصل نمائید. متأسفانه شاهد عرضه قطعات بی کیفیت در سطح بازار هستیم و این مسئله باعث می گردد تا با قیمت ارزان اقدام به خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو نمائید. در نتیجه با مراجعه به مراکز مطمئن، با آسودگی خاطر قطعات اورجینال خریداری کنید.

همانطور که می دانید عوامل متعددی وجود دارند که می توانند باعث نقص فنی قسمتی از بلدوزر شوند و این چنین عملکرد یک قسمت و یا کل ماشین را تحت تأثیر خود قرار دهند. در این صورت می بایست نسبت به تعمیر، سرویس و خرید قطعات بلدوزر کوماتسو اقدام نمود. از چنین ماشین آلاتی برای خاکبرداری، برف روبی، جابجایی مصالح ساختمانی، انواع نخاله و غیره استفاده می شوند.

  • لوازم یدکی بلدوزر Electrical Parts: این دسته بندی قطعات بلدوزر کوماتسو شامل سیم‌ ها، باتری، ژنراتور و ... است که قابلیت تأمین جریان برق برای سیستم های مکانیکی دیگر را دارند.
  • لوازم یدکی بلدوزر Gears and Transmission: دنده ‌ها و گیربکس برای انتقال نیرو و حرکت به صورت صحیح در ساختار مکانیکی بلدوزر به کار برده می ‌شوند و بخشی از لیست لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را به خود اختصاص می دهند.
  • قطعات بلدوزر Filters: فیلترها جهت تصفیه روغن، سوخت و هوا در طراحی بلدوزر و سایر ماشین آلات مشاهده می ‌شوند تا سیستم موتور و سایر قطعات قابلیت عملکرد خوب را داشته باشند.

     پارت یدک راهسازی 

    تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

     تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5
نمایش همه
علاقه مندی ها ()