بنیس کمپانی جزء یکی از مراکز فعال نماینده ebmpapst در داخل کشور شناخته می شوند . این مجموعه معتبر و بزرگ به منظور پاسخگویی به سفارشات عموم مشتریان ، توانسته‌ اند امکان خرید فن Ebmpapst منجمله فن تابلویی، هواکش، فیلتر فن، گارد فن، هیتر تابلویی و ... را فراهم آورند. در نتیجه متناسب با نیازی که صنایع مختلف دارند، می توانند جهت تأمین انواع فن ای بی ام اصل به نماینده ebmpapst مراجعه کنند. با دسترسی داشتن به کلیه محصولات این برند، بدون دغدغه تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی سیستم هواکش صنعتی را از میان این برند شناخته شده تأمین نمائید.

نماینده ebmpapst و محصولات آن

با انتخاب فن مناسب برای سیستم های تهویه هوا، می توان فضای مناسب برای تجهیزات الکترونیکی مهیا نمود. علاوه بر آنکه برخی از انواع فن تهویه متناسب با نیاز فضاهای کاری و چرخش هوا طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه جهت بررسی مدل های متنوع و خرید فن آلمانی اورجینال می توانید به نماینده ebmpapst مراجعه کنید و با دریافت مشاوره تخصصی، راحت تر می توانید برای خرید فن صنعتی در سایز و مدل مناسب تصمیم گیری درست داشته باشید.

نکات متعددی در خصوص انتخاب نوع فن وجود دارد که باعث می گردد خریداران با افزایش سطح آگاهی خود نسبت به مشخصات فنی محصولات موجود در بازار، انتخاب بهتری از نوع و سایز فن ebmpapst داشته باشند. در لیست فن های صنعتی به سهولت می توانید محصول مناسبی را برای خنک کاری یک محیط و یا سیستم های الکترونیکی تهیه کنید. نماینده ebmpapst به شرکت های صنعتی کمک می کند که بتوانند محصولاتی با کیفیت بالا تولید و روانه بازار نمایند چون دستگاه های الکترونیکی نیازمند به داشتن سیستم تهویه و خنک کاری هستند. لذا جهت خرید فن های ای بی ام می توانید با اطمینان خاطر از طریق نماینده ebmpapst ، مجموعه بنیس کمپانی تأمین نمائید.

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()