فروش فن در مدل های متفاوت به صنعت گران کمک می کند که بتوانند متناسب با متراژ محیط های کار متفاوت و نوع فعالیتی که انجام می دهند، بهترین دستگاه فن و هواکش صنعتی را راه اندازی کنند. تفاوت طبقه بندی فروش فن صنعتی و خانگی باعث می گردد تا افراد راحت تر متناسب با محیط‌های مختلف، سیستم تهویه مناسبی را راه اندازی کنند. بیشترین فروش فن موجود در بازار به فن های آکسیال اختصاص پیدا می کند که می توان از آن به عنوان فن های تابلویی در دستگاه های صنعتی استفاده کرد. بنیس کمپانی در لیست محصولات خود، اقدام به فروش فن صنعتی در سایزهای متفاوت می نمایند.

فروش فن بر اساس قدرت و میزان مصرف انرژی  

هنگام فروش انواع فن Ebmpapst اکسیال، بایستی به موارد زیر توجه نمائید که عبارتند از:

  • سطح صدا: سطح صدا یک فاکتور دیگر است که در فروش فن اکسیال مورد توجه قرار می‌گیرد. برخی از مشتریان نیاز دارند که فن با سطح صدای کم عمل کند تا در محیط‌های حساس به صدا قابل قبول باشد.
  • قدرت و مصرف انرژی: قدرت و مصرف انرژی نیز در فروش فن اکسیال مهم است. برخی از مشتریان نیاز دارند که فن با قدرت بالا عمل کند، در حالی که برخی دیگر نیاز دارند که فن با مصرف انرژی کم عمل کند.
  • قابلیت نصب و استفاده: در نهایت، قابلیت نصب و استفاده آسان نیز در فروش فن اکسیال بسیار مهم است. برخی از مشتریان نیاز دارند که فن به راحتی قابل نصب شود و به سادگی قابل استفاده باشد.

این فاکتورها به طور کلی بر روی تصمیمات خرید فن Ebmpapst  مشتریان تأثیرگذار هستند و در فروش فن Ebmpapst اکسیال فاکتورهای مهم به شمار می روند. تنوع فروش فن در سایز و برندهای متفاوت، باعث می گردد تا افراد متناسب با موقعیت موجود، با قیمت ارزان و کیفیت بالا نسبت به خرید فن محوری، فن فیلتر، فن سانتریفیوژی و ... از طریق مجموعه بنیس کمپانی تصمیم بگیرند.

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()