جلو پنجره بسترن B30 را می توانید از طریق فروشگاه نیوپارت با قیمت مناسب و به صورت اورجینال تهیه کنید. همانطور که می دانید قطعات بسترن خراب یا فرسوده ممکن است ایجاد خطرات ایمنی برای راننده و سرنشینان خودرو شود. تعویض این نوع لوازم یدکی می ‌تواند ایمنی راننده و سرنشینان را تضمین کند. لازم به ذکر است که فروش جلو پنجره بسترن B30 در همین راستا صورت می پذیرد تا با تعویض به موقع لوازم یدکی معیوب، همچنان بتوان عملکرد خودرو را به حالت اولیه خود بازگرداند.

استعلام قیمت جلو پنجره بسترن B30

با تعویض قطعات بسترن معیوب و نگهداری مناسب، ارزش خودرو حفظ می ‌شود و احتمال فروش آسان‌تر و با قیمت مناسب افزایش پیدا می کند. لازم است که بدانید، پیش از خرید جلو پنجره بسترن B30، باید از اعتبار و اصالت آن اطمینان حاصل کنید چون نقش مؤثر در طول عمر مفید این قطعه خواهد داشت. همچنین با خرید قطعات بسترن اورجینال، از عملکرد بهینه و ایمنی خودروتان اطمینان حاصل می کنید.

قطعاتی مثل درب ‌ها، پنجره ‌ها، رادیاتور، جلو پنجره بسترن B30، آینه ها، روکش‌های صندلی و ... از جمله انواع لوازم یدکی بدنه خودروی بسترن به شمار می روند.

لازم به ذکر است که قطعات مذکور بسته به مدل و نوع خودرو بسترن متفاوت طراحی می شوند. بدین وسیله در زمان خرید جلو پنجره بسترن بایستی نسبت به اورجینال بودن آن اطمینان حاصل نمائید. لازم به ذکر است که قیمت خرید لوازم یدکی بسترن  نیز بر اساس مدل آن، متفاوت تعیین گردد. بنابراین هنگام تعویض قطعات و لوازم یدکی بسترن، تطابق مدل خودرو و همچنین مشخصات فنی آن قطعه ضرورت دارد. جهت بررسی بیشتر و استعلام برای خرید جلو پنجره بسترن B30 می توانید با فروشگاه نیوپارت تماس حاصل فرمائید. پس از بررسی های فراوان، در نهایت می توانید بهترین محصول خود را به صورت اورجینال همراه با گارانتی خریداری نمائید.

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 8
نمایش همه
علاقه مندی ها ()