ویدئو پروژکتور مدل T44 از قابلیت های بروز برخوردار است که امکان نمایش داده های تصویری با کیفیت را برای مشتریان فراهم نموده اند. نسخه های جدید و بروز محصولات فروشگاه نیزار کالا از ابعاد کوچک و وزن اندک برخوردار هستند. در نتیجه متناسب با موقعیت های گوناگون می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 نمائید. باین دستگاه پروژکتور دارای لنز LED است که امکان زوم تصویر را برای کاربر فراهم می کند.جهت اطلاع از قیمت خرید ویدئو پروژکتور مدل T44  و سفارش این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 با بهترین کنتراست

البته تجهیز به لامپ LED با طول عمر بالا می باشد و این مسئله باعث گردیده، خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 گزینه مناسبی برای سالن های برگزاری همایش و کنفرانس به شمار رود. از مهمترین مشخصات فنی و تصویری این دستگاه پروژکتور می توان به وضوح تصویر بالای آن اشاره کرد. این دستگاه پروژکتور دارای کنتراست 1:8000 می باشد که از شدت روشنایی 5 هزار انسل لومن پشتیبانی می کند. در نتیجه سازمان ها، عموم افراد و مراکز آموزشی می توانند اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 نمایند.

این نوع ویدئو پروژکتور دارای صفحه نمایشگر 50 الی 200 اینچ است که می توانید در محیط های متفاوت، در ابعاد مناسب پرده نمایش را باز کنید و از آن به عنوان تلویزیون سیار استفاده نمائید. همواره انتخاب نوع ویدئو پروژکتور بر روی کیفیت پخش داده های تصویری تأثیر می گذارد و قابلیت نمایش تصاویر HD و فول اچ دی را برای کاربر دستگاه فراهم می آورد. فروش ویدئو پروژکتور مدل T44 با سیستم عامل اندروید و قابلیت ارتباط با امواج WIFI مورد استقبال قرار گرفته می شود چون امکان ایجاد ارتباط با منابع دیجیتالی پیشرفته دیگر همانند لپ تاپ، تبلت، گوشی های هوشمند، دوربین های فیلمبرداری و غیره را فراهم می آورد.

 پس از مطالعه دقیق مشخصات فنی انواع ویدئو پروژکتور هوشمند، متناسب با بودجه و فضای مورد نظر می توانید سفارش خرید ویدئو پروژکتور T44 را ثبت نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 6
نمایش همه
علاقه مندی ها ()