تصفیه فاضلاب برای تصفیه سازی فاضلاب در محیط‌ های صنعتی و خانگی به کار می ‌رود. استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب برای داشتن یک تصفیه خانه کامل با تمام واحد های فرایندی در ابعاد بسیار کوچکتر می‌ باشد. در واقع پکیج تصفیه فاضلاب شامل انواع مختلفی از تجهیزات مورد استفاده برای تصفیه سازی فاضلاب می ‌باشد. در پکیج تصفیه فاضلاب مخزن‌های ته نشینی، مخزن هوادهی، مخزن ذخیره لجن ، بخش ضدعفونی و غیره به کار گرفته شده است. خرید پکیج تصفیه فاضلاب را از این مجموعه انجام دهید.

نوعی از پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی برای تصفیه فاضلاب حاصل از شستشو و نظافت در ساختمان ‌های مختلف از قبیل ساختمان ‌های تجاری، مسکونی و غیره استفاده می ‌شود. همچنین برخی از انواع پکیج تصفیه فاضلاب برای بخش‌ های صنعتی با آلودگی‌ های مختلف استفاده می ‌شود. پکیج تصفیه فاضلاب دستگاهی است که برای تصفیه سازی فاضلاب با استفاده از فرایند های مختلف استفاده می ‌شود.

خرید پکیج تصفیه فاضلاب

 برای خرید پکیج تصفیه فاضلاب باید متناسب با فاضلاب تولیدی آن را انتخاب کنید. اصلی ‌ترین دلیل ساخت پکیج تصفیه فاضلاب جلوگیری از ورود آلاینده‌ ها به محیط زیست و شیوع بیماری می ‌باشد. به طوری که در بسیاری از محیط ‌ها از جمله بیمارستان‌ ها ، کمپ ‌ها، مجتمع ‌های مسکونی و غیره از این پکیج استفاده می ‌شود. همانطور که می ‌دانیم در فاضلاب مواد الی ،باکتری ،مواد شوینده و غیره وجود دارد که فاضلابی با آلاینده ‌های مختلف را تشکیل می ‌دهد. برای تصفیه سازی این فاضلاب از تصفیه فیزیکی و شیمیایی استفاده می ‌شود.همچنین روش بیولوژیکی یکی از دیگر روش ‌های تصفیه سازی فاضلاب است. شرکت اطلس آب به عنوان سازنده پکیج تصفیه فاضلاب انواع تجهیزات مناسب با تصفیه ‌سازی ‌ها و فاضلاب را با مناسب‌ ترین هزینه ارائه می‌ کند.

برای خرید پکیج تصفیه فاضلاب از طریق شرکت اطلس آب به عنوان سازنده پکیج تصفیه فاضلاب می‌ توانید انواع بهترین تجهیزات تصفیه سازی فاضلاب را تهیه کنید.

 

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()