زغال لیمو از دیگر محصولاتی که می توانید به واسطه سالار سوز جنوب، با قیمت ارزان و تضمین کیفیت عالی در حجم مشخص و بسته بندی کارتنی به صورت کیلویی خریداری کنید. این پست توسط کارشناسان فروش این مجموعه گردآوری شده است تا شما را بیشتر با ویژگی و چگونگی روند تولید انواع زغال لیمو آشنا سازند. هنگام  خرید زغال لیمو باید به مشخصه های ظاهری آن توجه کنید چون نقش مؤثر در دوام و ماندگاری این محصول دارد که به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بافت: زغال لیمو درجه یک دارای بافت نرم و قابل شکستن دارد و به راحتی می ‌توان آن را به اندازه‌های دلخواه شکسته یا خرد کرد. البته هر چه تکه های ذغال لیمو شما بزرگ تر باشد، از دوام بیشتری برخوردار خواهد بود.
  • سطح: سطح زغال لیمو معمولاً خشن است و ممکن است حاوی قطعات کوچک پوست مرکبات باشد که به آن زیبایی و ویژگی خاصی می‌بخشد.

زغال لیمو با کیفیت توسط چه کوره هایی تولید می شود؟

زغال لیمو یک نوع زغال فشرده است که از پوست مرکبات و همچنین شاخه خشک درختان مرکب مانند لیمو و پرتقال تهیه می‌ شود. برای تولید زغال لیمو از کوره ‌های مختلف استفاده می کنند، از جمله:

  • کوره های خشک کن: در این نوع کوره ها، پوست و تنه مرکبات خشک شده ریخته می شود. سپس تحت حرارت مناسب و هوای خشک شرایط برای تولید زغال لیمو مهیا می گردد.
  • کوره های کربنیزاسیون: پوست مرکبات در حضور گازهای خاص و در دمای بالا قرار می‌ گیرد. این گازها باعث تبدیل شدن پوست مرکبات به ذغال لیمو فشرده می شود.

در هر صورت، فرآیند تولید زغال لیمو نیاز به حرارت و فشار زیاد دارد تا پوست و تنه خشک درختان مرکب قابلیت تبدیل شدن به زغال لیمو مرغوب را داشته باشند. جهت استعلام قیمت زغال لیمو و سفارش اینترنتی  خرید ذغال لیمو  می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 10
نمایش همه
علاقه مندی ها ()