لوازم یدکی غلطک را منطبق بر مدل ماشین بایستی خریداری نمائید چون شرکت های متعددی منجمله کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیوندا، ولوو و ... در زمینه ساخت ماشین غلطک فعالیت می کنند. بنابراین پیش از اینکه اقدام به خرید لوازم یدکی غلطک نمائید، می توانید از طریق پارت یدک راهسازی موجود بودن و قیمت بروز آن را استعلام بگیرید. قطعات غلطک به نحوی طراحی شده اند که قابلیت متراکم کردن خاک و آسفالت را داشته باشند. در نتیجه مهندسین در موقعیت های مختلف اجرای پروژه های عمرانی، راهسازی، ساخت و ساز و غیره می توانند از قابلیت های غلطک استفاده نمایند.

مهمترین اهمیت تعویض لوازم یدکی غلطک

عوامل متعددی وجود دارد که می تواند عامل نقص فنی و ایرادات جزئی و همچنین بزرگ در ماشین آلات غلطک شود. در نتیجه راننده با مشاهده چنین اتفاقاتی، باید هر چه زودتر نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات غلطک اقدام کند. سهل انگاری نسبت به این موضوع می تواند صدمات بیشتر به ماشین غلطک شما وارد کند. لذا جهت پیشگیری از چنین اتفاقاتی، باید مشکل فنی بوجود آمده توسط یک فرد متخصص برطرف شود. مهمترین اجزا و لوازم یدکی غلطک راهسازی که برای عملکرد صحیح و بهینه غلطک بسیار حیاتی هستند عبارتند از:

  • قطعات الکترونیکی و هیدرولیکی: سنسورها، کنترلرها، پمپ ‌ها، سوپاپ‌ها و سیستم ‌های هیدرولیکی در این لیست از قطعات غلطک قرار می گیرند چون برای کنترل و اجرای عملکرد این ماشین بکارگیری آن ها ضرورت دارد.
  • دستگاه ‌های تنظیم زاویه: دستگاه ‌های تنظیم زاویه خروجی غلطک، تنظیم کننده‌ ها و سیستم‌ های خودکار شامل این دسته بندی است و جهت تنظیم و بهبود کارایی غلطک استفاده می شود.
  • سیستم‌ های تعلیق و تعادل: این شامل سیستم‌ های تعلیق هیدرولیک، تعادل و تعادل دینامیک غلطک است که برای افزایش پایداری و کارایی در شرایط مختلف جاده به کار می روند.

در مجموع برای استعلام انواع قطعات و قیمت خرید قطعات غلطک و سایر ماشین آلات سنگین موجود می توانید با مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9
نمایش همه
علاقه مندی ها ()