قطعات لودر کوماتسو شامل طبقه بندی متعددی منجمله سیستم خنک ‌کننده، سیستم الکتریکی، سیستم ترمز، موتور، چرخ، قطعات هیدرولیکی، سیستم احتراق و غیره می شوند. هر دسته بندی دارای نقش ‌های مختلف در عملکرد کامل لودر هستند. در نتیجه نقص فنی لودر نیاز به بررسی دقیق و بیشتر توسط افراد متخصص دارد، تا در صورت لزوم بتوان تعمیرات، تعویض و   خرید قطعات لودر کوماتسو  به موقع انجام بپذیرد. شرکت کوماتسو پارت متناسب با نوع فعالیتی که در زمینه واردات و فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو انجام می دهند، می توانند پاسخگوی نیاز شما در اولین فرصت باشند.

سفارش قطعات انواع لودر کوماتسو

لودرهای کوماتسو یکی از محبوب ‌ترین و پرکاربردترین ماشین‌آلات سنگین در صنعت ساختمانی، معدنی و حمل و نقل هستند. برخی از مدل‌های معروف و تقاضا برای خرید قطعات لودر کوماتسو عبارتند از:

  • قطعات لودر کوماتسو مدل W120: یکی از مدل ‌های کوچک‌ تر و خودکار لودرهای کوماتسو است که برای کاربردهای سبک تا متوسط مناسب است. لیست لوازم یدکی این مدل شامل قطعات بدنه، سیستم هیدرولیک، موتور و سیستم ترمز می شوند. البته دارای لوازم یدکی متعدد دیگری هستند.
  • لوازم یدکی لودر کوماتسو مدل WA470: یکی دیگر از مدل ‌های متوسط تا سنگین لودرهای کوماتسو به شمار می رود که برای کاربردهای سنگین و حجیم استفاده می شود. لوازم یدکی شاسی بدنه، سیستم هیدرولیک، موتور، سیستم ترمز و سیستم الکتریکی از طبقه بندی های اصلی قطعات لودر کوماتسو محسوب می گردند.
  • قطعات لودر کوماتسو مدل WA600: این نوع لودر در مدل‌ های بزرگتر و قدرتمندتر محصولات کوماتسو قرار می گیرد که برای کاربردهای بسیار بزرگ و سنگین گزینه مناسبی است. لوازم یدکی این مدل لودر نیز همانند دیگر انواع لودر کوماتسو شامل قطعات اصلی و لوازم یدکی اختصاصی می شود تا قابلیت انجام کارهای سنگین با ظرفیت بیشتر را داشته باشد.

تنها چند نمونه از مدل‌ و لوازم یدکی لودر کوماتسو در قسمت فوق آورده شده است. لذا جهت استعلام قیمت  خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو  در اختیار خود می توانید با کادر فروش شرکت کوماتسو پارت تماس بگیرید.

 شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()