فن ebmpapst از رایج ترین و به نوعی پرفروش ترین انواع فن تهویه هوا مطبوع به  شمار می رود. شرکت ebmpapst چندین دهه است که فعالیت حرفه ای در مقوله طراحی و ساخت سیستم های هواکش صنعتی، انواع فن محوری و موتورهای جت هواپیماها و غیره دارند. همواره در لیست فن های صنعتی، بسیار پرفروش می باشد. با توجه به تنوع محصولات این کمپانی معتبر، خرید فن Ebmpapst  را می توان بر اساس نوع ساختار و عملکردی که از آن برخوردار هستند، مجموعه های مختلف صنعتی انجام دهند. در همین راستا، توسط مجموعه بنیس کمپانی شاهد فروش فن ebmpapst در مدل و سایزهای متفاوت هستیم تا به سهولت بتوان در موقعیت های متفاوت طراحی سیستم های هواکش صنعتی، مناسب ترین فن را خریداری کرد.

عملکرد اجزای فن ebmpapst

در دسته بندی اصلی انواع فن ebmpapst می توان فن های اکسیال، فن سانتریفیوژی، فن فشرده، فن درایو، فن اینورتر و ... را با مشخصات فنی متفاوت مشاهده کرد. در نتیجه صنایع مختلف بدون دغدغه، متناسب با نیاز سیستم های تهویه هوای مطبوع، مناسب ترین فن ebmpapst را استفاده نمایند. در طراحی و ساختار اصلی برخی از انواع فن ebm می توانید شاهد بکارگیری قطعات زیر باشید چون دارای عملکرد خاص هستند:

  • سنسورها: سنسورها برای اندازه‌گیری پارامترهای مختلف مانند سرعت، دما، فشار و جریان استفاده می‌شوند. این اطلاعات به کنترلر فن درایو ارسال می ‌شود تا عملکرد فن و موتور را بهینه ‌سازی کند.
  • تبدیل‌کننده ‌ها: برخی انواع فن درایو   Ebmpapst نیاز به تبدیل‌کننده ‌های ولتاژ و جریان دارند تا ولتاژ و جریان مناسبی را برای موتور فراهم نمایند.
  • کنترلر: کنترلر یا کنترل‌ گر، قسمتی از فن هواکش است که وظیفه کنترل سرعت و عملکرد موتور را برعهده دارد. این اجزا معمولاً شامل مدارهای الکترونیکی و پروگرام‌ های کامپیوتری است.

هم اکنون جهت بررسی مشخصات فنی محصولات و همچنین خرید انواع فن ebmpapst اورجینال محصول آلمان می توانید به بنیس کمپانی مراجعه نمائید و به صورت حضوری و اینترنتی سفارش دهید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()