فروش اقساطی بهمن از دیگر خدماتی است که می توانید از طریق مجموعه دنیای خودرو دریافت نمائید. نکات متعددی در حوزه معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو وجود دارد که باعث می گردد این مقاله به صورت اختصاصی به این موضوع بپردازد. جهت استفاده از خدمات فروش اقساطی بهمن ، مطالعه جزئیات شروط مندرج در قرارداد برای طرفین ضرورت دارد. به عبارتی خریدار بایستی منطبق بر سرمایه اولیه و سپس درآمد ماهیانه تصمیم گیری بهتری نسبت به خرید اقساطی بهمن بگیرند.

جزئیات شرایط فروش اقساطی بهمن

هنگام بهره مندی از  شرایط خرید اقساطی بهمن ، باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • بررسی شروط اقساط: مطمئن شدن نسبت به این که شرایط پرداخت اقساط شامل نرخ بهره، مدت زمان پرداخت، هزینه های اضافی و شرایط دیگر تناسب لازم را نسبت به وضعیت مالی داشته باشد. مطالعه دقیق قرارداد و توضیحات مربوط به شروط فروش اقساطی بهمن ضروری است.
  • هزینه ‌های پنهان: برخی از مواقع، ممکن است قرادادهای فروش اقساطی خودرو شامل هزینه ‌های پنهانی مانند بیمه، مربوط به خودرو و سایر باشند. در این صورت، مطمئن شوید که تمامی هزینه ‌ها به طور کامل واضح شده‌اند.
  • وضعیت مالی: اطمینان حاصل کنید که شما قادر به پرداخت اقساط به موقع هستید و این پرداخت برای شما بار معقولی ندارد. بررسی دقیق وضعیت مالی خود و قابلیت پرداخت اقساط در طول مدت زمان مورد نظر ضروری است.
  • شرکت یا فروشنده: اطمینان حاصل کنید که مرکز ارائه دهنده خدمات خرید و فروش اقساطی بهمن، قابل اعتماد و معتبر است. بررسی نظرات و تجربیات دیگران درباره فروشنده و اعتبار آن موثر می باشد.
  • قوانین و مقررات: با دقت قوانین و مقررات مربوط به خرید و پرداخت اقساط خودرو آشنا شوید. اطلاعات درباره حقوق و تعهدات خود، شرایط لغو قرارداد، جزئیات پرداخت و سایر موارد حائز اهمیت است.

    تلفن های تماس:

    021-37664

    موبایل و واتس آپ : 

    09221271382
    09909511373
    09300648006

    آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

    آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

    تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()