ویدئو پروژکتور مدل T44 نوعی دستگاه مینی پروژکتور به شمار می رود چون قابلیت جابجایی آسان دستگاه برای کاربر فراهم است.

مراکز متعددی می توانند خواستار  خرید ویدئو پروژکتور مدل T44  باشند چون تجهیز به قابلیت‌های پیشرفته هستند. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از تولیدکنندگان موفق در عرصه دستگاه ویدئو پروژکتور، مدل های متنوعی از این محصول را در دسترس انتخاب مشتریان قرار داده‌اند.

خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T44

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال دستگاه مینی پروجکشن با قابلیت WiFi هستید، استفاده از امکانات ویدئو پروژکتور مدل T44 را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. با کسب اطلاعات جامع نسبت به ویژگی های این دستگاه، به سهولت می توانید متناسب با محیط های نیمه روشن نیز نسبت به خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T44 تصمیم بگیرید. این چنین مدارس، شرکت، مساجد، باشگاه‌ها، برگزار کنندگان کنفرانس، هتل ها و مجموعه هایی از این قبیل می توانند از قابلیت‌های پیشرفته ویدئو پروژکتور مدل T44 بهره مند گردند.

اگر به دنبال انتخاب یک دستگاه ویدئو پروژکتور هستید، بایستی میزان کیفیت تصویر، نوع پورت های خروجی و ورودی، میزان مصرف برق، ابعاد، وزن، نوع لنز، نوع لامپ و طول عمر آن در نظر گرفته شود. سپس با آسودگی خاطر قادر به انتخاب ویدئو پروژکتور T44 هوشمند با سیستم عامل اندروید خواهید بود. لازم به ذکر است که این دستگاه پروژکتور پیشرفته تجهیز به قابلیت ارتباط با امواج وای فای می باشد و این مسئله باعث گردیده به سهولت بتوان آن را به سایر دستگاه های منبع دیجیتالی همانند لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت، دوربین های فیلمبرداری دیجیتال، ایکس باکس و ... متصل نمود.

کلام آخر، این است که جهت مشاهده قیمت فروش ویدئو پروژکتور T44 و خرید آنلاین دستگاه همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید. پس از بررسی و مقایسه کلیه محصولات موجود در فروشگاه، به سهولت قادر به خرید مینی ویدئو پروژکتور پیشرفته خواهید بود.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 11
نمایش همه
علاقه مندی ها ()