ویدئو پروژکتور مدل SD150، یک دستگاه پخش کننده تصاویر و ویدئو با کیفیت بالا محسوب می گردد. از این دستگاه پروژکتور هوشمند می توان برای تماشای فیلم‌ ها، بازی ‌ها یا نمایش عکس ‌ها در خانه استفاده کرد.  خرید ویدئو پروژکتور مدل SD150  می ‌تواند برای ایجاد یک تجربه سینمای خانگی کوچک گزینه مناسب محسوب گردد و جهت مشاهده جزئیات مشخصات فنی و قیمت این دستگاه پرتابل می توانید به وب سایت فروشگاه النز مراجعه نمائید.

جزئیات ویژگی های ویدئو پروژکتور مدل SD150

ویدئو پروژکتور مدل SD150 دارای مشخصات فنی برجسته ‌ای است که آن را یک ویدئو پروژکتور قابل حمل و کارآمد می ‌سازد. برخی از مهمترین ویژگی های ویدئو پروژکتور مدل SD150 عبارتند از:

  • رزولوشن تصویر: ویدئو پروژکتور SD150 دارای رزولوشن تصویر 1920*1080 پیکسل است که تصاویر با وضوح و کیفیت بالا را ارائه می ‌دهد.
  • روشنایی: ویدئو پروژکتور مدل SD150 دارای روشنایی 2500 لومن است که قابلیت پخش تصاویر روشن و واضح را در محیط‌های تاریک دارد.
  • نسبت کنتراست: این ویدئو پروژکتور دارای نسبت کنتراست 1000:1 است که باعث افزایش عمق و روشنایی تصاویر می گردد. در نتیجه تصاویر را با ابعاد مناسب و استاندارد می توان مشاهده نمود.
  • پورت‌ های ورودی: ویدئو پروژکتور مدل SD150 دارای پورت HDMI، USB،AV  و قابلیت امواج WiFi است که امکان اتصال به انواع دستگاه‌ دیجیتال مختلف را برای کاربر فراهم می ‌کند.
  • قابلیت اتصال بی ‌سیم: این ویدئو پروژکتور دارای قابلیت اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های همراه مانند تبلت یا گوشی هوشمند است چون دارای امکان وای فای با سیستم عامل اندروید نسخه 9 می باشد. فروش ویدئو پروژکتور النز مدل SD150  از طریق سایت انجام می گیرد.
  • عمر لامپ: ویدئو پروژکتور مدل SD150 دارای لامپ LED با عمر مفید تقریبی 30,000 ساعت است که دارای عمر طولانی و فرد نگرانی خاصی نسبت به تعویض زودهنگام لامپ ندارد.

با توجه به مشخصات فنی که در قسمت بالا بدان اشاره کردیم، ویدئو پروژکتور مدل SD150 یک گزینه عالی برای کاربرد در موقعیت‌ های مختلف به شمار می رود و تجربه ‌ای بی‌ نظیر از تماشای تصاویر و ویدئوها را برای بینندگان فراهم می ‌کند.

فروشگاه اینترنتی النز 

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

ایمیل : 

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 16
نمایش همه
علاقه مندی ها ()