ویدئو پرژکتور النز را می توان در مدل و با قابلیت های جدید از طریق فروشگاه النز خریداری نمود. این چنین متناسب با مصارفی که می توانید در نمایش داده های تصویری داشته باشید، ویدئو پروژکتور مناسبی را می توانید با قیمت مناسب و قابلیت های جدید خریداری نمائید.

اگر در پی استفاده از امکانات پیشرفته هستید، می توانید نسبت به  خرید ویدئو پروژکتور owlenz  اقدام کنید چون برگرفته از تکنولوژی و فناوری جدید است. این چنین جهت پخش هر گونه داده تصویری و صوتی می توان در محیط هایی با تاریکی کامل و یا روشنایی از مزایای این دستگاه بهره گرفت.

مهمترین قابلیت های ویدئو پروژکتور owlenz

استفاده از ویدئو پروژکتور owlenz هوشمند برای ایجاد سینمای خانگی دارای مزایای زیر است:

  • کیفیت تصویر: ویدئو پروژکتور owlenz دارای رزولوشن Full HD 1080p و روشنایی بالا بر حسب لومن است که باعث ارائه تصاویر با کیفیت بالا و وضوح فوق‌العاده می‌شود، این امر باعث تجربه سینمای خانگی با کیفیت واقعی می ‌شود.
  • انعطاف پذیری: ویدئو پروژکتور النز دارای پورت ‌های ورودی مختلف مانند HDMI، USB، VGA، AV  و SD Card است که به شما امکان اتصال به انواع دستگاه‌ ها مانند لپتاپ، دستگاه‌ های پخش چندرسانه ‌ای، تبلت و همچنین اسمارتفون را می ‌دهد.
  • قابلیت اتصال بدون کابل: این ویدئو پروژکتور دارای قابلیت اتصال به شبکه از طریق Wi-Fi است که به شما امکان پخش محتوای آنلاین از طریق اپلیکیشن ‌های مختلف را می ‌دهد.
  • سهولت در اتصال به سایر دستگاه های دیجیتالی: دارای سیستم عامل اندروید است که به شما امکان استفاده از برنامه ‌ها و اپلیکیشن ‌های مختلف بر روی ویدئو پروژکتور النز را می ‌دهد و تجربه کاربری را بهبود می‌ بخشد.
  • صدای بالا: این ویدئو پروژکتور دارای بلندگوهای داخلی با کیفیت صدا بالا است که صدای خروجی را بهبود می‌بخشد.

با توجه به این مزایا، جهت خرید ویدئو پروژکتور النز  برای ایجاد سینمای خانگی می توانید به فروشگاه اینترنتی النز مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی النز 

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

ایمیل : 

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9
نمایش همه
علاقه مندی ها ()