لوازم یدکی غلطک هپکو را می توان در دسته بندی های متفاوت خریداری نمود چون توسط شرکت هپکو شاهد تولید ماشین غلطک در مدل های متفاوت هستیم. هر کدام از انواع غلطک هپکو دارای قطعات اختصاصی و یا عمومی هستند که بایستی در زمان خرید لوازم یدکی غلطک هپکو نسبت به این موضوع مهم آگاه باشید. شرکت هپکو نیز بر اساس انواع خاک و سنگ توانسته اند موفق به ساخت انواع غلطک منجمله غلطک های پاچه بزی، ارتعاشی، شبکه ای، چرخ دار فولادی صاف و ... گردند. بدین وسیله متناسب با مدل غلطکی که در اختیار دارید، بایستی قطعات غلطک هپکو اورجینال را خریداری نمائید. 

اهمیت خرید لوازم یدکی غلطک هپکو اصل

غلطک تک محوری متناسب با خاک های دانه ای همچون ماسه ای، شن و سنگ های شکسته طراحی می شوند. این نوع غلطک در مقایسه با غلطک ارتعاشی دارای اثراتی با تراکم اندک می باشد. عوامل متعددی همچون بکارگیری نامناسب غلطک در محیط های مختلف و استفاده بیش از اندازه از ماشین در کنار افزایش طول عمر آن، شرایطی برای خراب شدن برخی از قطعات غلطک هپکو فراهم می شود. در این صورت بایستی راننده به دنبال تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب و آسیب دیده بی‌افتد.

هم اکنون متناسب با نیاز، می توانید انواع لوازم یدکی غلطک هپکو را استعلام بگیرید. در این صورت به موقع قادر به بازگرداندن ماشین به پروژه خواهید بود و دچار خسارت نمی شوید. تنوع قطعات ماشین آلات غلطک هپکو بسیار است و پیچ، مهره، واشر، بلبرینگ و ... نیز برخی از انواع قطعات غلطک به شمار می روند. هنگام خرید لوازم یدکی غلطک هپکو بایستی تطابق قطعات توسط خریدار با دقت بالا صورت گیرد چون جایگذاری قطعات بی کیفیت و نامناسب می تواند در گذر زمان به دیگر لوازم یدکی سالم موجود در غلطک صدمات جدی وارد کند. جهت سفارش و استعلام لوازم یدکی انواع غلطک هپکو، کوماتسو و ... می توانید با فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید. فروشگاه سرویس قطعه یکی دیگر از مراکز فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین های سنگین محسوب می گردد که در لیست محصولات خود، اقدام به فروش قطعات غلطک هپکو می نمایند.

فروشگاه سرویس قطعه  

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()