اگر برای خرید تابلوی هنری به بازار و مراکز عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی هنری مراجعه نموده باشید، شاهد فروش تابلو بوم در ابعاد و طرح های متنوع خواهید بود. در واقع امکان خرید تابلو بوم نقاشی و همچنین تابلو بوم چاپی هستیم. از این رو، قیمت خرید تابلو بوم بر اساس جنس، ابعاد، طرح و سبک نقاشی متفاوت در نظر گرفته می شوند. از ویژگی های شاخص تابلو بوم می توان به داشتن یک چارچوب چوبی و پارچه کنواس اشاره نمود که با عنوان تابلو شاسی و یا تابلو کنواس نیز شناخته می شوند. فروشگاه دکور آفیس در لیست محصولات خود، انواع تابلو بوم در طرح های مدرن و کلاسیک را به فروش می رسانند.

خرید بهترین تابلو بوم متناسب با هر دکوراسیونی

هم اکنون برای هر سبک از طراحی دکوراسیون داخلی، می توان بهترین تابلو بوم ارزان و یا گران قیمت را در ابعاد متفاوت خریداری نمود. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی، نوع کاربری که از محیط می شود و همچنین قیمت فروش تابلو بوم می توان طرح های متنوعی از تابلو بوم مدرن، فنگ شویی و کلاسیک را خریداری کرد. هم اکنون متناسب با نیاز و سلیقۀ شخصی می توانید بهترین انتخاب تابلو بوم متعلق به هنرمندان معاصر و یا یک اثر هنری دیجیتالی با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی را خریداری نمائید.

در نتیجه متناسب با هر نوع حال و هوایی با نصب تابلو بوم طرح انتزاعی، منظرۀ طبیعی، مونالیزا، رئالیسم، آبستره، سه بعدی، پاپ آرت، مدرن و ... جلوه ای خاص به فضای دکوراسیون ببخشید. بدون شک، بکارگیری تنها یک تابلو بوم در ابعاد کوچک بر روی دیوار، از یکنواختی محیط می کاهد و فضای موجود را برای بینندگان چشمگیر، جذاب و خاطره انگیز می نماید. اگر خواستار خرید تابلو بوم در طرح های زیبا، متنوع، با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید، مشاهدۀ فروشگاه اینترنتی دکور آفیس را به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می دهیم. در نهایت به صورت آنلاین قادر به سفارش انواع تابلو مدرن و کلاسیک در ابعاد متفاوت خواهید بود.

فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

مدیریت (در صورت نیاز): 2210513-0991

آدرس: تهران، بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی، نبش کوچه بهارستان سوم، پلاک 1، طبقه 3، واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()