لاستیک سوزوکی شامل سایزهای متفاوت می شود چون اتومبیل سوزوکی توسط شرکت سازنده در تیپ های متفاوت ساخته شده است. عوامل متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا افراد در پی تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل خود بی‌افتد و بدین وسیله عملکرد خودرو را به حالت اولیۀ خود بازگرداند. اگر در پی  خرید لاستیک سوزوکی هستید، مطالعۀ این مقالۀ کوتاه می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب لاستیک محسوب گردد. بنابراین متناسب با مدل خودرو، قادر به انتخاب لاستیک سوزوکی از نوع رادیال خواهید بود. در صورت تمایل به خرید لاستیک سوزوکی در برندهای معتبر می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

ویژگی های لاستیک رادیال سوزوکی

در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به ویژگی های لاستیک رادیال سوزوکی می پردازیم چون بیش از دیگر مدل ها توسط رانندگان مورد استفاده قرار گرفته می شود. لاستیک‌ سوزوکی از نوع رادیال دارای ویژگی‌های زیر می‌باشند :

  • عملکرد بهتر : لاستیک‌های رادیال سوزوکی دارای عملکرد بهتری در مقایسه با لاستیک‌های تیوبلس (تیوبلس: لاستیک‌هایی که برای استفاده در تایرهای تیوبلس یا بدون لوله هستند) دارند. آن‌ها عملکرد بهتری در سرعت‌های بالا، ترمز کردن، زاویه گیری و کنترل در مسیر دارند.
  • کمتر گرم شدن : لاستیک‌ رادیال کمتر گرم می‌شود و این باعث کاهش سایش و افزایش عمر مفید آن‌ها می‌شود.
  • صرفه‌جویی در مصرف سوخت : لاستیک‌ سوزوکی از نوع رادیال به دلیل کمتر گرم شدن، مصرف سوخت کمتری دارند.
  • راندمان بالاتر : لاستیک‌های رادیال به دلیل ساختار خود، راندمان بالاتری دارند و این باعث افزایش عمر مفید و کارایی آن‌ها می‌شود.
  • راحتی در رانندگی : لاستیک‌های رادیال دارای راحتی بالاتری در رانندگی هستند و این باعث افزایش راحتی و استحکام در کنترل خودرو می‌شود.

بنابراین، استفاده از تایرهای رادیال به عنوان لاستیک‌ سوزوکی برای خودروها توصیه می‌شود چون دارای عملکرد بهتر است و در عین حال صرفه‌جوئی در مصرف سوخت را برای راننده به ارمغان می آورد. جهت سفارش اینترنتی  خرید لاستیک و استعلام قیمت لاستیک سوزوکی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()