لاستیک کومهو یک برند شناخته شده و جهانی است. شرکت لاستیک سازی کومهو بر اساس استانداردهای بین المللی که توسط مجموعۀ تحقیق و توسعۀ لاستیک راه اندازی شده اند، اقدام به تولید لاستیک در سایز و مدل های متنوع می نمایند. این چنین شرکت های خودروسازی منطبق بر مدل و مشخصات فنی محصولاتی که تولید می کنند، از میان لاستیک های کومهو تایرهای فابریک محصولات خود را انتخاب می نمایند. خرید لاستیک کومهو را از این مجموعه با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

نوع تایر بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار می گذارد و به همین دلیل در صنعت لاستیک سازی شاهد تولید و فروش لاستیک در ابعاد و با مشخصات فنی متفاوت هستیم. فروشگاه چرخ و یدک پس از بررسی وضعیت بازار در لیست محصولات لاستیک کره جنوبی اقدام به فروش لاستیک کومهو در سایزهای متفاوت می نمایند.

مشخص های بهترین لاستیک کومهو

اگر در پی انتخاب لاستیک جدید برای اتومبیل سواری، شاسی بلند، کراس اوور و ... هستید، می توانید سایز مناسبی از میان تایرهای کومهو انتخاب نمائید. تنوع لاستیک های کومهو بسیار است و به همین دلیل به سهولت متناسب با مدل خودرو و شرایط محیطی و همچنین وضعیت جاده ای که رانندگی می کنید، بهترین لاستیک کومهو را خریداری نمائید. مشخصات فنی خودرو در انتخاب نوع لاستیک اتومبیل تأثیرگذار است و بر روی کیفیت رانندگی و کنترل پذیری فرمان اتومبیل تأثیر می گذارد. تولید و فروش لاستیک کومهو در مدل های مختلف تقسیم بندی می شوند که عبارتند از :

  • بر اساس نوع ساختار
  • بر اساس سبک رانندگی
  • بر اساس مدل اتومبیل
  • بر مبنای اندازه و ابعاد
  • بر مبنای شرایط آب و هوایی

بنابراین در موقعیت های مختلف رانندگی و به نوعی تغییرات فصول و منطقۀ جغرافیایی، در انتخاب و  خرید لاستیک کومهو توجه کافی از خود نشان دهید. جهت بررسی دقیق و مشاهدۀ مشخصات فنی سایزهای مختلف لاستیک کومهو می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 30
نمایش همه
علاقه مندی ها ()