تابلو مدرن برگرفته از هنر مجرد و به نوعی تلفیق هنرهای انتزاعی، خطی، گرافیکی، آبستره و کلاژ در فرم های تمثیلی و غیر طبیعی هستند. همواره نظر بسیاری از افراد توسط طرح های متنوع تابلو مدرن جلب می شود چون تصاویر خلق شده دارای جذابیت خاصی هستند که امکان نصب آن در هر محیط دکوراسیون داخلی وجود دارد. هم اکنون متناسب با سلیقۀ شخصی و فضای دکوراسیون منزل و یا محیط کار، می توانید طرح های متنوعی از تابلو مدرن را در ابعاد متفاوت خریداری نمائید. خرید تابلو مدرن را از طریق سایت انجام دهید. 

رایج ترین سبک های تابلو مدرن

توسط فروشگاه دکور آفیس به سهولت می توانید اقدام به خرید تابلو مدرن نمائید. تابلوهای مدرن می‌توانند در انواع مختلفی از سبک‌های هنری تهیه شوند. برخی از این سبک‌ها عبارتند از :

  • طراحی ابستره : این سبک هنری بر اساس استفاده از رنگ‌ها، خطوط و فرم‌های غیر واقعی برای ایجاد تصاویر آبستره و غیرقابل تشخیص است. تابلوهای ابستره معمولاً با استفاده از تکنیک‌های نوین نقاشی و رنگ آمیزی ساخته می‌شوند و با خرید تابلو مدرن، می توانید فضای دکوراسیون داخلی را به صورت خاص تزئین کنید.
  • نقاشی اکریلیک : با ایده های خلاقانه برای خلق تابلو مدرن و هنری می توان از رنگ های اکریلیک استفاده نمود.
  • کلاژ : استفاده از مواد مختلف مانند کاغذ، پارچه، فلز، چوب و ... بر روی کاغذ یا پانل به صورت طرح‌های آبستره و مدرن شناخته می شوند.

این فقط چند نمونه از سبک‌های هنری هستند که انواع تابلو مدرن ممکن است توسط آنها الهام گرفته و ساخته شوند. با استفاده از تلفیق روش های مختلف نقاشی انتزاعی می توان یک تابلو هنری مدرن خلق کرد. به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی، به سهولت می توانند متناسب با هر فضای دکوراسیونی، مناسب ترین تابلو مدرن را خریداری نموده و بر روی دیوار نصب کنند. جهت انتخاب و خرید آنلاین تابلو مدرن می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید. فروش تابلو مدرن از طریق این مجموعه انجام می گیرد. 

فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

مدیریت (در صورت نیاز): 2210513-0991

آدرس: تهران، بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی، نبش کوچه بهارستان سوم، پلاک 1، طبقه 3، واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()