تابلوهای فنگشویی می‌توانند برای هر نوع فضای دکوراسیونی که به دنبال افزایش انرژی مثبت، تعادل و آرامش هستند، مورد استفاده قرار گرفته شوند.  فروش تابلو فنگشویی به عنوان یک عنصر تزئینی و همچنین برای بهبود خلق حالت روحی خوب در محیط صورت می گیرد. به همین دلیل اکثر طراحان دکوراسیون داخلی، علاقه مند به ایجاد تغییرات اساسی در فضای هر دکوراسیونی توسط طرح های مختلف تابلو فنگشویی در ابعاد متفاوت هستند. فروشگاه دکور آفیس توانسته اند امکان خرید تابلو فنگشویی را برای مشتریان فراهم سازند.

مزیت خرید تابلو فنگشویی

تابلوهای فنگشویی ممکن است اثرات مختلفی بر روحیه و انرژی افراد داشته باشند. این اثرات ممکن است به دلیل نوع تصویر، رنگ‌ها، نمادها و مکان قرار گیری تابلوها متفاوت باشد. برخی از اثرات معمولی که تابلوهای فنگشویی ممکن است داشته باشند عبارتند از :

  • تعادل و هماهنگی : تصاویر و نمادهای مورد استفاده در طرح های تابلو فنگشویی ممکن است به افراد کمک کند تا تعادل و هماهنگی در زندگی خود را پیدا کنند.
  • افزایش تمرکز و خلاقیت : برخی از انواع تابلو فنگشویی ممکن است با الهام بخشی و جذابیت، تمرکز و خلاقیت افراد را افزایش دهند.
  • آرامش و استراحت : تصاویر طبیعت یا مناظر آرام بر روی تابلو فنگشویی به افراد کمک می‌کند تا تا بیشتر احساس آرامش پیدا کنند.
  • جذب خوشبختی و ثروت : برخی از تابلوهای فنگشویی ممکن است به عنوان نمادهای جذب خوشبختی و ثروت در نظر گرفته شده و به سمت هدف‌های مالی خود حرکت می‌کنند.

لازم به ذکر است که این اثرات بستگی به طرح تصاویر تابلو مدرن، سلایق شخصی و باورهای فرد متفاوت در نظر گرفته می شوند.

جهت مشاهدۀ طرح های متنوع و خرید تابلو فنگ شویی می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه کنید.

 فروشگاه اینترنتی دکور آفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

مدیریت (در صورت نیاز): 2210513-0991

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران، بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی، نبش کوچه بهارستان سوم، پلاک 1، طبقه 3، واحد4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()