بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی مرتبط با آتش‌نشانی ممکن است الزامات خاصی برای خدمات شارژ کپسول  تعیین کرده باشند. به عنوان مثال، استانداردهای  NFPA (انجمن ملی حفاظت در برابر آتش) و  EN(استانداردهای اروپایی) الزامات خاصی را در این زمینه مشخص نموده‌اند. با آگاهی داشتن نسبت به چنین موضوع مهمی، کارگاه تخصصی شارژ کپسول توسط مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران با استفاده از دستگاه های پیشرفته راه اندازی شده است.

فرایند صحیح شارژ کپسول

همانطور که می دانید، شارژ کپسول های آتش نشانی طی چندین مرحلۀ مشخص انجام می پذیرد. برخی از انواع کپسول‌ دارای محتویات خاصی هستند که بایستی هنگام شارژ کپسول بر اساس دستورالعمل مراحل اجرا شوند، که عبارتند از :

  • وارونه کردن کپسول : پیش از شارژ کپسول آتشنشانی بایستی کپسول به صورت عمودی و وارونه قرار گرفته شود تا زمانی که درجۀ گیج بر روی عدد "صفر" قرار گیرد. هنگام فشار دادن دستگیره، از کپسول موادی خارج نشود.
  • تخلیه کامل کپسول : هدف از تخلیه کامل و مجدداً شارژ کپسول، این است که بتوان فشار استاندارد و مناسب را برای آماده سازی و تخلیه کامل محتویات کپسول فراهم نمود.
  • تمیز کردن بدنۀ کپسول : بایستی بخش بیرونی کپسول توسط پاک کننده های مخصوص تمیز شود. بدین ترتیب می توان پیش از شارژ کپسول نسبت به سالم بودن بدنۀ آن اطمینان حاصل نمود. عدم توجه به چنین موضوع مهمی، می تواند مانع از عملکرد صحیح کپسول آتش نشانی شود.

با انجام این مراحل، خدمات ایمنی آتش گریز تهران قادر به رعایت اصول شارژ کپسول آتش نشانی با محتویات گوناگون باشند. در نتیجه کپسول شارژ شده را می توانید برای استفاده بعدی آماده کنید. لازم به ذکر است که پیش از هر اقدامی، نسبت به معتبر بودن مرکز ارائه دهندۀ  خدمات شارژ کپسول آتشنشانی و رعایت استانداردها و اصول ایمنی منطبق بر دستورالعمل مندرج بر روی کپسول توسط اپراتورها در نظر گرفته شود.

 خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09194177197 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()