با انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب، بدون دغدغه می توانید برای مدت زمان طولانی از چنین دستگاه دیجیتالی برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده نمائید. فروشگاه نیزار کالا یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینۀ ویدئو پروژکتور توانسته اند مدل های پیشرفته منطبق بر فناوری روز دنیا تولید و روانۀ بازار نمایند. هم اکنون فروش ویدئو پروژکتور مدل T48 در دسته بندی دستگاه های پیشرفتۀ این برند معتبر در سطح بازار صورت می پذیرد. در انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 بایستی مشخصات فنی دستگاه را به طور دقیق مطالعه نمائید چون تأثیر مستقیم بر مدت زمان استفاده از آن خواهد داشت.

پورت و اتصالات ویدئو پروژکتور T48

از جمله پورت و اتصالات ویدئو پروژکتور T48 می توان به پورت HDMI، USB و ادیو اشاره نمود. علاوه بر آنکه دارای قابلیت ارتباط با امواج  WiFi با دیگر دستگاه های دیجیتالی می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید از قابلیت های آن برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده نمود. از ویژگی های ویدئو پروژکتور مدل T48 می توان در محیط دانشگاه ها، سالن های کنفرانس و همایش، اتاق مذاکرات در شرکت ها و ... استفاده نمود.

علاوه بر آنکه امکان بکارگیری ویدئو پروژکتور T48 برای راه اندازی سینمای خانگی وجود دارد. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه پروژکتور می توان به مصرف برق 110 الی 240 ولتی اشاره نمود. وضوح تصویر این دستگاه پروژکتور به میزان 1920*1080 پیکسل می باشد و دارای کنتراست 1 به 18 هزار است. شدت روشنایی در این ویدئو پروژکتور به میزان 6 هزار انسل لومن می باشد. سایز پرده نمایشگر مینی ویدئو پروژکتور مدل T48 به میزان 50 الی 300 اینچ می باشد و بدین وسیله متناسب با محیط های مختلف می توانید به سهولت ابعاد صفحه نمایشگر را تنظیم نمائید. جهت خرید آنلاین و اطلاع از قیمت  خرید ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 31
نمایش همه
علاقه مندی ها ()