تخت، یکی از کالاهای اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب محسوب می گردد که می توانید در طرح و سایزهای متفاوت آن را خریداری نمائید. فروش تخت به صورت سرویس خواب صورت می پذیرد که البته افراد مختلف می توانند متناسب با نیازی که دارند، می توانند بهترین کالا را خریداری نمایند. هم اکنون به سهولت می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی و نیاز اقدام به خرید تخت یک نفره ، تخت دو نفره و یا تخت دو طبقه نمائید. ارتفاع و سایز کفی تخت از جمله موارد مهمی هستند که بایستی هنگام خرید تخت خواب از سوی خریدار در نظر گرفته شوند. فروشگاه بهسازان چوب متناسب با سلایق شخصی افراد مختلف توانسته اند بر تنوع محصولات خود افزوده و امکان خرید طرح های شیک امروزی تخت خواب را برای عموم مشتریان فراهم سازند.

خرید تخت با بدنۀ مستحکم و طرح مدرن

اگر به دنبال خرید تخت هستید، بررسی جنس متریال به کار رفته در قسمت های مختلف این محصول برای خریدار حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر مفید تخت خواب خواهد داشت. بنابراین متناسب با بودجه ای که برای خرید تخت در نظر گرفته اید، می توانید تخت خواب ارزان و یا گران قیمت خریداری نمائید. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از شبانه روز را برای خوابیدن و استراحت کردن صرف می کنید، بایستی همواره توجه کافی نسبت به انتخاب تخت خواب داشته باشید.

ابعاد تخت، جنس متریال به کار رفته و طرح سه فاکتور مهم در انتخاب تخت به شمار می روند که می تواند تأثیر مستقیم بر روی طول عمر چنین محصولی داشته باشد. قیمت تخت بر اساس شاخص های متعددی همچون موارد فوق تعیین می گردد. بدین وسیله متناسب با نیاز و سلیقۀ شخصی، قادر به خرید تخت خواب یک نفره و یا دو نفره در طرح های مدرن امروزی یا کلاسیک خواهید بود. در صورت تمایل به بررسی بیشتر و مشاهدۀ مدل های شیک و متنوع می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()