آب بندی نمای ساختمان به روش های مختلف قابل اجرا می باشد. متناسب با جنس مصالح ساختمانی، متریالی که جهت آب بندی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، متفاوت از یکدیگر انجام می پذیرد. یکی از دلایل اصلی در نفوذپذیری رطوبت و آب در ساختمان هایی با نمای کامپوزیت و شیشه، فرسودگی و از بین رفتن لاستیک عایق بند ورق های کامپوزیت و زوار میان شیشه ها می باشد. البته عدم رعایت اصول اولیه در نحوۀ قرارگیری پنجره ها در کنار یکدیگر، نیز می تواند عاملی برای انتقال نم و رطوبت به داخل ساختمان محسوب گردد. در صورت نیاز به دریافت خدمات آب بندی نمای ساختمان و نماشویی به صورت اصولی می توانید با گروه کار در ارتفاع نماروز تماس حاصل فرمائید.

اطلاعاتی درباره آب بندی نمای ساختمان

معمولاً از چسب های مختلف همچون چسب آکریلیک، سیلیکونی و پلی اورتان برای آب بندی نما کامپوزیت و شیشه استفاده می شود. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های خاص هستند که در موقعیت های متفاوت جهت از بین بردن ترک و یا درزهای بوجود آمده در نواحی مختلف نمای ساختمان می توان از آنها استفاده نمود. عمدتاً جهت آب بندی نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت از چسب پلی یورتان استفاده می شود چون مقاومت و استحکام بالایی در برابر شرایط محیطی دارد و نسبت به دیگر چسب های مذکور، خاصیت چسبندگی بیشتری دارد.

اهمیت چگونگی اجرای مراحل آب بندی نمای ساختمان و بکارگیری متریال مناسب می تواند تأثیر مستقیم بر روی تداوم و طول عمر مصالح در نما داشته باشد. این در حالی است که جهت آب بندی نمای ساختمان با مصالح غیر صیقلی همچون سنگ، سیمان و آجر می توان از مواد نانو، رزین، عایق های دو جزئی، مایع پلیمری شفاف و ... استفاده نمود. در نهایت، جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و دریافت خدماتی چون خدمات نماشویی و عایق کاری نمای ساختمان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 34
نمایش همه
علاقه مندی ها ()