کمد لباس به عنوان یکی از وسایل ضروری برای اتاق خواب به شمار می رود. همانطور که می دانید، جهت نظم بخشیدن به پوشاک و اجناسی که در فضای اتاق قرار گرفته می شوند، خرید کمد لباس ضرورت دارد. در حال حاضر از متریال گوناگون همچون چوب، پلاستیک، فلز و آینه در طراحی و ساخت کمد لباس استفاده می شود. بنابراین متناسب با سلیقۀ شخصی خود می توانید بهترین کمد لباس را با فضای ذخیره سازی فراوان و طرح شیک و مدرن خریداری نمائید. فروشگاه بهسازان چوب به منظور توسعۀ فعالیت خود و تنوع محصولات فروشگاه، توانسته اند امکان خرید کمد لباس  درب لولایی و ریلی و تخت دو نفره را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

ویژگی های کمد لباس مناسب

متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب، به سهولت قادر به خرید کمد لباس چوبی در رنگبندی متفاوت خواهید بود. علاوه بر چوب طبیعی، از چوب مصنوعی و MDF برای تولید کمد لباس استفاده می نمایند. از آنجایی که شاهد کاهش متراژ اتاق ها در آپارتمان های کوچک هستیم، توصیه بر این داریم کمد لباس درب ریلی را انتخاب نمائید. این مدل از کمدهای لباس نیاز به تخصیص فضای اضافی در اتاق برای باز و بسته کردن درب های کمد نمی باشند.

همواره پیش از خرید کمد لباس و تخت دو نفره بایستی کیفیت متریال به کار رفته در چنین محصولاتی، در نظر گرفته شود. بدین ترتیب متناسب با حجم البسه، می توانید کمد لباس با ظرفیت بیشتری را خریداری نمائید. نحوۀ بستن و قفل شدن درب های کمد لباس بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شود. ضمن آنکه سبک طراحی قسمت های مختلف کمد لباس نیز بر روی انتخاب افراد تأثیرگذار می باشد. لازم به ذکر است که با سبک دیزاین اتاق و قیمت قادر به خرید کمد لباس مدرن و در عین حال شیک و کاملاً جادار در ابعاد متفاوت خواهید بود. هم اکنون جهت بررسی و مشاهدۀ مدل های جدید کمد لباس دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. سپس با اطمینان خاطر می توانید نسبت به  خرید تخت دو نفره و کمد لباس تصمیم بگیرید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()