فن ebmpapst از جمله برندهای مشهور موجود در بازار محسوب می گردد که در ایران نیز دارای مخاطبان خاص خود می باشد. هدف از طراحی و به کارگیری دستگاه های فن، ایجاد گردش هوا جهت خنک سازی و یا خارج نمودن هوای آلوده و گرد و غبار می باشد.

بنابراین صنعت گران متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، همواره در تلاش برای انتخاب و  خرید فن Ebmpapst استاندارد و مناسب می باشند. کمپانی ebmpapst در طول سال ها فعالیت متوالی، توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع فن منجمله فن اکسیال، فن های سانتریفیوژ و فن کامپکت گردند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که صنایع مختلف دارند، می توانند مناسب ترین فن ebmpapst را از طریق بنیس کمپانی خریداری نمایند.

موارد کاربرد فن های ebmpapst

فن های محوری دارای تیغه هایی هستند که حول محور شفت می چرخند و هوا را به موازات آن محور می کشانند و به بیرون انتقال می دهند. چنین فن هایی قادر هستند جریانی از هوا را با سرعت بالا و حجم زیاد جا بجا کنند. بنابراین گزینۀ مناسبی برای محیط های صنعتی است و می توان متناسب با محیط، اقدام به انتخاب و خرید فن ebmpapst نمائید. با توجه به تنوع سایز و مدل های فن های تهویه، بایستی در انتخاب این دستگاه توجه و دقت کافی داشته باشید.

در حال حاضر، فن  Ebmpapst از نوع فن محوری، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به شرایط محیطی و متراژ فضا داشته باشید تا سایز مناسبی از فن را انتخاب نموده و بهترین شرایط را برای تهویۀ هوا فراهم آورید. لازم به ذکر است که روتور خارجی به طور مستقیم در پروانه محوری گنجانده می شود و قابلیت تعیین یک واحد فن محوری فشرده را دارد. در صورت نیاز به خرید فن ebmpapst می توانید به فروشگاه بنیس کمپانی مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود در فروشگاه، بهترین فن ebm را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 45
نمایش همه
علاقه مندی ها ()