از جمله مواردی که برای شهرداری و همچنین ساکنین یک شهر حائز اهمیت می باشد، این است که از استحکام بودن مصالح نمای ساختمان مطمئن گردند. چرا که تمایز بارز میان محله های لوکس و معمولی، در این است که به تمیزی و مرتفع نمودن ایرادات بوجود آمده در نمای ساختمان دقت نشان می دهند. همواره زیبایی یک نما مهم نیست بلکه رسیدگی به مشکلات فنی در نما منجمله پیچ و رولپلاک نمای ساختمان حائز اهمیت است و بایستی توسط افراد خبره در این حوزه صورت بپذیرد.

گروه کار در ارتفاع نماروز چندین سال است که بر روی خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تمرکز دارند و با بهره گیری از تجهیزات تخصصی و همچنین نیروی کار مجرب می توانند اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام دهند.

اجرای اصولی نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

اگر تمایل به دریافت خدمات ساختمانی در ارتفاعات بالا را دارید، بایستی با مراکزی که تجهیز به امکان تخصصی هستند، تماس حاصل فرمائید. عوامل بیرونی متعددی وجود دارد که باعث سست شدن و ریزش سنگ نمای ساختمان می شود. از ین رو، جهت جلوگیری از این اتفاق، متناسب با ضخامت سنگ نما، از مزایای سایز مناسب پیچ و رولپلاک برای محکم کاری اینگونه مصالح استفاده می شود. در حال حاضر متناسب با نیازی که در نمای ساختمان می توانید ملاحظه نمائید، به سهولت از قابلیت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توان برای استحکام بخشیدن به مصالح سست استفاده نمود.

هزینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بر اساس متراژ بنا، نوع پیچ و رولپلاک و تعداد آنها تعیین می گردد. در نتیجه بدون دغدغه می توان متناسب با مشکلاتی که ممکن است بر روی نمای ساختمان رخ دهد، یک اقدام مناسب و اصولی انجام داد. در همین راستا، برخی از گروه های ساختمانی قادر به ارائه  خدمات نقاشی نما و نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و یا با داربست هستند. این چنین متناسب با نیازی که دارید، می توانید از تخصص و تجربیات گروه ساختمانی نماروز با حداقل دستمزد بهره مند گردید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 47
نمایش همه
علاقه مندی ها ()