نایلون حبابدار یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک موجود در بازار محسوب می گردد که یک سری نکات در انتخاب و خرید نایلون حبابدار وجود دارد که در ادامۀ پست بدان می پردازیم. عمدتاً کارخانجات و شرکت های بسته بندی، جهت امور بسته بندی و نگهداری اقلام مختلف می توانند از مزایای نایلون حبابدار استفاده نمایند. از ویژگی های ظاهری نایلون حبابدار می توان به داشتن یک لایه با حباب های هوا اشاره نمود که شفاف و در عین حال از استحکام بالایی برخوردار می باشد. در لیست محصولات تولیدی دریا پلاستیک، می توانید نایلون حباب دار را ملاحظه نمائید که به صورت دو لایه و بیشتر صورت می گیرد.

خرید نایلون حبابدار برای بسته بندی کالاهای مختلف

در نتیجه صنایع مختلف به منظور تأمین پلاستیک حبابدار دو لایه می توانند با دفتر فروش ما تماس حاصل فرمائید. این چنین با دریافت لیست نایلون حبابدار ضربه گیر، راحت تر از میان محصولات موجود، بهترین انتخاب و خرید خود را انجام دهند. اگر به دنبال بسته بندی اقلام در ابعاد بزرگ هستید، خرید نایلون حبابدار سایز درشت می تواند گزینۀ بهتری محسوب گردد چون همچنان خاصیت ضربه گیری خود را حفظ می نماید.

این در حالی است که خرید عمده نایلون حبابدار دو لایه بیشتر در سطح بازار مشاهده می شود چون از قیمت و کیفیت بالا برخوردار بوده و دارای کاربری گسترده می باشد. از دیگر مزایای نایلون حبابدار بسته بندی می توان به تنوع ابعاد رول ، عایق مناسب حرارتی و صوتی، جلوگیری از انتقال گرد و خاک یا آلودگی، مقاوم نسبت به برخورد اجسام نوک تیز و سنگین، مقاومت در برابر تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت بالا اشاره نمود. در همین راستا شاهد گسترش کاربرد نایلون حبابدار در سطح بازار هستیم. این چنین صنایع مختلف و همچنین عموم اشخاص جهت بسته بندی وسایل و لوازم خانگی، هنگام اسباب کشی منزل، از مزایای نایلون حبابدار ضربه گیر استفاده نمایند. در صورت تمایل به خرید نایلون حبابدار کیسه شده ارزان و درجه یک می توانید با کادر فروش دریا پلاستیک تماس بگیرید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 46
نمایش همه
علاقه مندی ها ()