جهت انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بایستی از تخصص و تجربیات یک سری افراد بهره گرفته شود. در واقع گروه های ساختمانی که دارای سابقۀ فعالیت در ارتفاع هستند، قادر به نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشند. بدین ترتیب متناسب با نوع مصالحی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بایستی از متریال در ابعاد مناسب بهره گرفته شود. برخی از افراد بر این باورند که نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، یک کار ساده است ولی این چنین نیست و نیاز به یک سری اقدامات اولیه دارد. گروه کار در ارتفاع نماروز توانسته اند با اتکاء بر روی توانمندی افراد حرفه ای، بهترین خدمات را در زمینۀ  خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به مشتریان ارائه دهند.

هدف از اجرای پیچ و روپلاک نمای ساختمان

لازم به ذکر است که اگر اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما به درستی صورت نپذیرد، نمی تواند عاملی مؤثر برای مقاوم سازی سنگ نما محسوب گردد. در حالت کلی، نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بر اساس یک سری اصول انجام می پذیرد و خروجی کار بر روی دوام و ماندگاری آن تأثیرگذار خواهد بود. در همین راستا، چگونگی انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیاز به دقت و حساسیت زیاد دارد. از جمله عواملی که باعث ریزش مصالح و سنگ نمای ساختمان می گردد، می توان به شرایط نامساعد آب و هوایی، طوفان های شدید، زلزله، یخ زدگی و غیره اشاره نمود. خدمات شستشوی نمای ساختمان توسط این مجموعه ارائه می شود. برای دریافت خدمات شستشوی نمای ساختمان به سایت مراجعه نمایید.

این در حالی است که اسکوپ زنی نادرست نیز می تواند باعث ترک خوردگی و سقوط سنگ و آجرهای از روی نمای ساختمان گردد. بدیهی است به منظور جلوگیری از ریزش مصالح نما، بکارگیری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. این اقدام ضرورت دارد چون امکان بازسازی مجدد نما در برخی از مواقع وجود ندارد، ضمن آنکه بسیار هزینه خواهد داشت. بنابراین جهت دریافت چنین خدماتی، می توانید از تخصص گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 55
نمایش همه
علاقه مندی ها ()