با توجه به گستردگی کاربرد ماکروفر در محیط آشپزخانه، حین استفاده از این دستگاه، ممکن است عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی و نقص فنی مایکروفر گردد. در همین راستا، توسط مراکز تعمیر لوازم خانگی، شاهد ارائه خدمات سرویس و  تعمیر ماکروفر در محل هستیم. ماکروفر دارای ساختار الکترونیکی است ولی دارای ساختار متفاوتی نسبت به تلویزیون و سایر وسایل برقی آشپزخانه می باشد. در نتیجه روند عیب یابی و تعمیر ماکروفر متفاوت اجرا می شود و نیاز به استفاده از ابزارآلات و تکنیک متفاوت دارد. هم اکنون جهت دریافت خدمات تعمیر ماکروفر می توانید با کارشناسان متخصص مجموعه تعمیر پرشین تماس حاصل فرمائید.

عیوب رایج برای تعمیر مایکروفر در محل

نکات متعددی در خصوص شیوۀ عیب یابی و تعمیر ماکروفر وجود دارد که در برندهای متفاوت مشهود می باشد. از جمله عیوب رایج دستگاه های ماکروفر می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • عدم گرم نکردن ماکروفر
  • روشن نشدن مایکروفر
  • کار نکردن لامپ مایکروفر
  • ایجاد جرقه در داخل دستگاه
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • از کار افتادگی قسمت گریل ماکروفر
  • سوختن برد و پنل دکمه های ماکروفر
  • و ...

در کلیۀ موارد مذکور، بایستی نسبت به تعمیر خودکامه مایکروفر جداً خودداری نمود چون ممکن است صدمات وارده به دستگاه افزایش پیدا کند. این چنین هنگام مواجه شدن با مشکلات فنی با چنین دستگاه هایی، بایستی با مراکز تعمیر ماکروفر تماس حاصل فرمائید. چنین مجموعه هایی با امکانات تخصصی و همچنین نیروی کار مجرب و حرفه ای، قادر به رعایت تمامی نکات و در نهایت ارائه خدمات تعمیر مایکروفر در محل گردند.

در نتیجه هزینۀ سرویس و تعمیر ماکروفر بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که عبارتند از نوع قطعات معیوب و تعویض شده، دستمزد متخصص و ایاب و ذهاب می باشد. در حال حاضر، در مرکز تعمیر پرشین، تکنسین های با تجربه و کارآمد فعالیت دارند و همواره آمادۀ ارائه خدمات تخصصی ت  تعمیرات ماکروفر در محل با حداقل دستمزد و تعرفه های مشخص می باشند.

    مرکز تعمیر پرشین 

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 52
نمایش همه
علاقه مندی ها ()