نایلون حبابدار یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک موجود در بازار به شمار می رود که مصارف اصلی آن را می توانید در امور بسته بندی ملاحظه نمائید. با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مخصوص اقدام به تولید پلاستیک حبابدار می نمایند. خرید نایلون حبابدار با کیفیت از سوی بسیاری از کارخانجات، شرکت ها و کارگاه ها انجام می پذیرد. به طور کلی، هدف از خرید نایلون حبابدار، بسته بندی محصولات به صورت ایمن می باشد که بتوانند از ورود ضربات شدید به کالاها جلوگیری نمایند. در پروسۀ تولید نایلون حبابدار، ابتدا بایستی مواد اولیه مذاب پلی اتیلنی از یک دستگاه غلطک مخصوص عبور داده شود. توسط شیارهای دایره ای شکل شاهد، مواد مذاب به صورت لاستیک های حبابدار بر روی یک لایۀ نازک نایلون قرار می گرفت. این چنین تولید نایلون حبابدار توسط شرکت باران پلاست صورت گرفت.

خرید نایلون حبابدار سفارشی

 خرید کیسه نایلون حبابدار به صورت دو لایه و چند لایه صورت می پذیرد و این چنین صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند، بهترین پلاستیک را تهیه نموده و جهت بسته بندی کالاهای شکستنی از آن استفاده نمایند. اگر به دنبال خرید نایلون حبابدار جهت بسته بندی محصولات مختلف هستید، بایستی توجه و دقت لازم نسبت به سایز و ابعاد محصولات داشته باشید. هم اکنون از سوی تولید کنندگان نایلون های حبابدار، این نوع پلاستیک با ضخامت های متفاوت منجمله 10 میلی متر، 20 میلی متر تولید می شوند. لازم به ذکر است که با مراجعه به تولیدی پلاستیک صنعتی، قادر به خرید نایلون حبابدار در ابعاد سفارشی خواهید بود.

این چنین بدون دغدغه، متناسب با سایز محصولات و میزان حساسیتی که کالا با برخورد ضربه می تواند دچار آسیب دیدگی شود، اقدام به خرید نایلون حبابدار دو بعدی و یا سه بعدی نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت نایلون حبابدار می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 55
نمایش همه
علاقه مندی ها ()