پیچ و رولپلاک سنگ نما بایستی توسط افراد متخصص انجام بپذیرد. سنگ و آجر نما از جمله رایج ترین مصالحی است که در طراحی و ساخت نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. از گذشته تا کنون، ساختمان های متعددی را در سطح شهر ملاحظه نموده اید که به دلیل افزایش عمر آنها، با سقوط مصالح نما رو به رو هستیم. لذا مهندسین جهت جلوگیری از این اتفاق ناگوار، طی چندین مرحله، اقدام به نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما می نمایند و این چنین شرایط مناسبی را برای مستحکم سازی نمای ساختمان فراهم می آورند. گروه کار در ارتفاع نماروز چندین سال است که به عنوان مجری کارهای ساختمانی، با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب، قادر به اجرای اصولی نصب توری مرغی و کار و نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما با رعایت کلیۀ نکات ایمنی می باشند.

مزیت اجرای پیج و رولپلاک سنگ نما

اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب به عنوان یکی از روش های کارآمد و مؤثر، از سوی متخصصین قابل ارائه می باشد. بر خلاف دیگر روش های کار در ارتفاع همچون داربست و کلایمر، قیمت نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ارزان تر است. ضمن آنکه سرعت اجرای کار و کیفیت نهایی اجرا در سطح قابل قبول و بالایی قرار گرفته می شود. اگر نمای ساختمان دارای طرح پیشانی با ابعاد بیش از 1.5 متر می باشد، امکان استفاده از طناب برای انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما وجود ندارد. در نتیجه متناسب با موقعیت های مختلف نمای ساختمان و طراحی نما، مجری نصب پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان تلاش می کند بهترین روش را انتخاب نماید. این چنین قادر به اجرای فوری و اصولی کار خواهند بود.

جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و همچنین محاسبۀ هزینۀ  خدمات نصب توری مرغی و نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما می توانید با کارشناسان فنی گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 58
نمایش همه
علاقه مندی ها ()