ویدئو پروژکتور مدل T48 یکی از محصولات با کیفیت برند نیزار کالا محسوب می گردد، که یک برند ایرانی به شمار می رود. ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های دیجیتالی است که به عنوان یک سیستم پخش کننده، مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه نسبت به گذشته، اکثر افراد خواستار خرید دستگاه پروژکتور می باشند چون نسبت به تلویزیون ارزان تر است، ضمن آنکه محدودیت مکانی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد. برخی از افراد خواستار خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 می باشند چون دارای قابلیت های پیشرفته تر است که جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی این دستگاه، می توانید به وب سایت فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید.

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T48

از ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور مدل T48 می توان به قابلیت تصحیح زاویۀ تصویر در محدودۀ 5 الی 35 درجه، قابلیت پخش مستقیم فایل های صوتی و تصویری، کیفیت بالا با رزولوشن تصویر 1920*1080، نسبت تصویر 4:3 / 16:9، شدت روشنایی 500 انسل لومنز، قابلیت زوم کردن و ارتباط بی سیم اشاره نمود. در واقع طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور T48 در حالت معمولی حدود 30 هزار ساعت و در حالت ECO حدود 20 هزار ساعت می باشد. بدین ترتیب برای مدت زمان طولانی می توان بدون وقفه از مزایای این دستگاه، برای پخش داده های تصویری همچون فیلم و سریال، فایل های آموزشی و همچنین بازی استفاده نمائید. فروش ویدئو پروژکتور T48 از طریق سایت انجام می گیرد. 

امکان نصب اکثر دستگاه های منبع دیجیتالی و هوشمند همچون لپ تاپ، کامپیوتر، موبایل های هوشمند، نسل جدید دوربین های فیلمبرداری، پلی استیشن، مدیا پلیر، ایکس باکس و ... به ویدئو پروژکتور مدل T48 وجود دارد. ضمن آنکه امکان اتصال USB به این دستگاه پروژکتور فراهم می باشد. جهت ایجاد فضایی فرح بخش در محیط منزل، می توانید با خرید ویدئو پروژکتور T48، سینمای خانگی بوجود آورید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم برای خرید آنلاین ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا   

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 62
نمایش همه
علاقه مندی ها ()