ویدئو پروژکتور جزء یکی از دستگاه های پرکاربرد در محیط های آموزشی محسوب می شود چون به عنوان دستگاه پخش کننده مورد استفاده قرار گرفته می شود. تا بحال در مکان های مختلفی از جمله محیط مدرسه، کارگاه های آموزشی، دانشگاه ها، سالن های کنفرانس و برگزاری همایش ها، مراکز آموزشگاهی، شرکت ها جهت برگزاری جلسات همفکری و ... کاربرد ویدئو پروژکتور را مشاهده نموده اید.

هدف اصلی از بکارگیری دستگاه های پروژکتور، نمایش داده های تصویری و داکیومنت یا متنی است که افراد با استفاده از کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتالی تهیه نموده اند و بدین وسیله به تعداد زیادی از مخاطبان موجود در صحنه نمایش دهند. با مراجعه به فروشگاه نیزار کالا قادر به خرید ویدئو پروژکتور با وضوح تصویر بالا می باشید. در عین حال می توانید پیش از خرید با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نموده و متناسب با توان مالی و مساحت فضایی که قصد استفاده از پروژکتور را دارید، مناسب ترین دستگاه را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

ویژگی های اصلی ویدئو پروژکتور اندرویدی

همانطور که می دانید جهت استفاده از دستگاه پروژکتور باید به محیط کاربری دستگاه دسترسی پیدا کنید. سپس با اتصال به دستگاه های منبع دیجیتالی و تنظیم ابعاد تصویر بر روی پرده نمایشگر، می توانید داده های تصویری را به مخاطبان نمایش دهید. مدل های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور به سیستم عامل اندروید مجهز هستند و بدین وسیله می توان با استفاده از امواج وای فای با دیگر دستگاه های منبع که این قابلیت را پشتیبانی می کنند، بدون نیاز به کابل ارتباط برقرار نمود. بدیهی است کار کردن با نسخه های جدید ویدئو پروژکتور برای افراد راحت تر است و دانش آموزان نیز می توانند از عهدۀ تنظیمات صوت و سایز تصویر بر روی پردۀ نمایشگر برآیند. خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی را با قیمت ارزان انجام دهید.

از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به راحتی می توانید مشخصات فنی انواع ویدئو پروژکتور را ملاحظه نموده و سپس بر حسب نیاز و قدرت مالی، اقدام به خرید آنلاین ویدئو پروژکتور نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()