کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر محصولات دکور آفیس می باشد که در تنوع بالایی به فروش رسیده و می توانید به صورت اینترنتی نیز خرید کاغذ دیواری سه بعدی را انجام دهید. کاغذ دیواری سه بعدی از انواع کاغذ دیواری هایی است که دارای تصویر سه بعدی است که این تصاویر از فاصله های چند متری به صورت زنده مشاهده می شود. این کاغذ دیواری ها طرفداران فراوانی دارند و افراد زیادی در دکوراسیون داخلی از کاغذ دیواری سه بعدی استقاده می نمایند.

در کاغذ دیواری سه بعدی ، وجود سایه پردازی ها و رنگ و جلوه ای که دارد ، آن را متفاوت از سایر کاغذ دیواری ها نموده و تصاویر به صورت عمق دار می باشند. جذابیت بالای این نوع کاغذ دیواری ها مورد توجه افراد قرار گرفته است و برای تغییرات با هزینه ی کم، استفاده از این دیوارپوش ها بهترین گزینه است.

موارد مهم در خرید کاغذ دیواری سه بعدی

در خرید کاغذ دیواری سه بعدی ، مواردی وجود دارد که در جهت خرید هر چه بهتر این دیوار پوش بوده و باید در خرید هایتان به آن اهمیت دهید. کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی، کیفیت چاپ، طرح ، رنگ ،جنس و... از انواع موارد مهم در خرید می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی در ایران با نام های پوستر سه بعدی و پوستر دیواری نیز شاخته می شود. تفاوت کاغذ دیواری با کاغذ دیواری سه بعدی در این است که کاغذ دیواری معمولی در رول ها به فروش رسیده و دارای طرح های تکرار شونده است اما کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های بزرگ چاپ شده و در ابعاد دلخواه مشتری تولید می گردد. برای خرید پوستر دیواری طبیعت و... به سایت دکور آفیس مراجعه نمایید و خرید خود را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید.

   فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()