فروش اقساطی هایما اس 7 از دیگر روش های فروش اتومبیل در سطح کشور محسوب می شود. امروزه بر تعداد افرادی که از خدمات فروش اقساطی هایما s7 ، می توانند این اتومبیل را تهیه نمایند، افزوده می شود چون افزایش قیمت روز افزون خودرو در بازار داخل، به نحوی موجب شده تا افراد به سمت و سوی خرید قسطی خودرو رو بیاورند. خودروی هایما s7 متشکل از تجهیزات ایمنی مناسب با کابین بزرگ می باشد. رانندگی کردن با این خودرو برای افراد حس خوشایند و لذت بخشی دارد این اتومبیل از دستۀ خودروهای تک دیفرانسیل و سبک کراس اوور محسوب می شود. خودروی هایما در هم رده های کلاس اتوماتیک از ظاهری شیک و خیره کننده برخوردار است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

اگر علاقه مند به استفاده از خدمات فروش اقساطی هایما S7 هستید، می توانید جهت اطلاع دقیق از شرایط، با کارشناسان فروش مجموعۀ آرشا خودرو تماس بگیرید.

فروش اقساطی هایما s7 با شرایط اقساط بلند مدت

فروش اقساطی هایما s7 با شرایط اقساط بلند مدت و کوتاه مدت به مشتریان ارائه داده می شود. هر چه تعداد اقساط افزایش پیدا می کند، مبلغ اقساط کاهش یافته و فرد راحت تر می تواند از عهدۀ پرداخت آنها برآید. اکثر افراد با برنامه ریزی مالی به راحتی می توانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآیند و این مسئله موجب شده روز بروز بر تعداد افرادی که تمایل به استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو دارند افزوده گردد. عدم قدرت مالی لازم برای پرداخت یکجا قیمت خودرو باعث گردیده دست خیلی از افراد از خرید اتومبیل کوتاه شود. ارائه تسهیلات فروش اقساطی خودرو با شرایط آسان بهترین راهکار جهت برآورده نمودن نیاز خود برای خرید اتومبیل می باشد.

گروه آرشا خودرو از دیگر فروشندگان معتبر در حوزۀ تأمین و فروش خودروهای داخلی می باشد، که فعالیت مجموعۀ خود را در تهران آغاز نموده است و قادر به ارائه خدمات خرید اقساطی هایما s7  در کنار دیگر محصولات کمپانی ایران خودرو، سایپا و دیگر شرکت های خودروسازی در سراسر کشور می باشند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()