فروش اقساطی سایپا به منظور عرضۀ محصولات شرکت خودروسازی سایپا در سراسر کشور می باشد. به عبارتی افرادی که نیازمند به خرید اتومبیل هستند، می توانند از شرایط موجود، جهت خرید اتومبیل مورد پسند خود استفاده نمایند. اکثر محصولات سایپا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خیلی از افراد متقاضی خرید محصولات این کمپانی معتبر می باشند. چانگان، پراید، سراتو، ساینا، کوییک، تیبا، شاهین و ... برخی از محصولات کمپانی سایپا محسوب می شوند که طرفداران آنها، می توانند از  خدمات فروش اقساطی سایپا جهت خرید هر کدام از اتومبیل ها استفاده نمایند.

مجموعۀ آرشا خودرو چندین سال است که به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش اقساطی و نقد خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می کند. این مجموعه متناسب با نیاز بازار توانسته اند آسان ترین شرایط فروش اقساطی سایپا را به مشتریان پیشنهاد دهند.

جدیدترین شرایط فروش اقساطی سایپا

جدیدترین شرایط خرید اقساطی سایپا  مربوط به تحویل خودرو، تحویل سند بنام خریدار، عدم نیاز به ضامن، کاهش تعداد اقساط، کاهش مبلغ اقساط، پرداخت حداقل پیش قسط و ... می شوند. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید اتومبیل هستند، راحت تر از گذشته می توانند اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط آسان تر خریداری کنند. افرادی که قصد خرید از محصولات داخلی را دارند، می توانند از شرایط به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

البته شرایط فروش اقساطی ساینا متفاوت از شرایط فروش اقساطی کوییک و دیگر اتومبیل های شرکت خودروسازی سایپا در نظر گرفته می شوند. به طور کلی پیش از اقدام به خرید اتومبیل به صورت اقساطی، توصیه می کنیم تمام شرایط فروش اقساطی سایپا را به طور دقیق بررسی نمائید. متناسب با توان مالی و برنامه ریزی مالی که انجام داده اید، می توانید اتومبیل مورد پسند خود را با بهترین شرایط و قیمت مناسب خریداری کنید.

جهت مشاورۀ رایگان به صورت آنلاین می توانید با کادر فروش گروه آرشا خودرو تماس بگیرید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()