پاور بانک چیست؟

 پاور بانک وسیله ای است که برای شارژ کردن گوشی، تبلت و غیره به کار گرفته می شود، این وسیله در حجم کوچک و در ابعاد تقریباً یک تلفن همراه است که انرژی الکتریکی را در خود نگه می دارد و در زمان نیاز می‌توان به راحتی از آن در جهت شارژ موبایل استفاده کرد. پاور بانک را به راحتی می توان با خود حمل کرد و از آن چندین بار برای شارژ تلفن همراه یا تبلت و اسپیکر و .... استفاده کرد. فروش عمده پاوربانک از طریق سایت 414 انجام می گیرد.

امروزه این وسیله یکی از تجهیزات بسیار مهم تلفن های همراه بوده و در برند های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. با خرید عمده پاوربانک  شما می توانید با قیمت ارزان تری آن را تهیه کنید.در زمان خرید عمده پاوربانک باید به کیفیت آن دقت بالایی داشته باشید و حتماً این وسیله را در برند های معتبر خریداری نمایید.

 پاوربانک ها دارای ظرفیت های مختلفی هستند که با میلی آمپر در نظر گرفته می شود.  فروش عمده لوازم جانبی موبایل و فروش عمده پاور بانک در فروشگاه ۴۱۴ با قیمت بسیار مناسبی انجام می گیرد و برای خرید می توانید به سایت فروشگاه ۴۱۴ مراجعه نمایید و به صورت اینترنتی محصولات دلخواه خود را خریداری کنید.

هر چه میزان ظرفیت پاوربانک شما بیشتر باشد توانایی ذخیره سازی انرژی الکتریکی را در مقدار بالاتری خواهد داشت.

خرید عمده پاوربانک از فروشگاه معتبر

فروشگاه ۴۱۴، فروش عمده پاوربانک را به شما ارائه می کند بنابراین شما با قیمت فروش عمده پاوربانک میتوانید این محصول را تهیه نمایید.

در واقع پاوربانک ها شارژر های قابل حمل هستند که می توانند وسیله دیجیتالی شما را چندین بار شارژ کرده و بسیار کاربردی در مسیر های دور و مسافرت ها می باشند. خرید پاور بانک با توجه به بودجه شما و انتظاراتی که از آن دارید انجام گرفته و باید در زمان خرید عمده پاوربانک دقت نمایید که برندهای مختلفی برای پاوربانک وجود دارد که هر یک از لحاظ سطح کیفی متفاوت از هم هستند و به همین جهت پیش از خرید این وسیله باید اطلاعات لازم را درباره آن کسب نمایید.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936           

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()