قطعات لیفتراک کوماتسو از متریال مختلفی ساخته می شوند و نقش اساسی در عملکرد این ماشین در امور حمل و نقل خواهد داشت. کمپانی کوماتسو پس از بررسی های فراوان توانسته موفق به ساخت انواع لیفتراک با ظرفیت های مختلف همچون لیفتراک 7 تن، لیفتراک 8 تن، لیفتراک 5 تن و غیره نموده است. بدین ترتیب کارخانجات و مجموعه های مختلف متناسب با وزن کالاهایی که قصد حمل آنها را دارند، بتوانند با قیمت ارزان لیفتراک کوماتسو تهیه نمایند. فروش قطعات لیفتراک کوماتسو نیز بر اساس مدل های این ماشین که در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، صورت می گیرد.

مجموعۀ سرویس قطعه از دیگر مراکز تأمین کننده و پخش کنندۀ قطعات و لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو و دیگر ماشین آلات این برند در تهران و شهرستان ها می باشد. هنگام خرید قطعات انواع لیفتراک کوماتسو، باید ظرفیت و مدل ماشین را مد نظر قرار دهید چون تأثیر مستقیم بر روی دوام و طول عمر قطعات خواهد داشد.

نکتۀ کلیدی خرید قطعات لیفتراک کوماتسو

در مطالب مذکور اشارۀ کلی به موضوع تطبیق قطعات لیفتراک کوماتسو اصل نمودیم. در واقع بررسی مشخصات فنی قطعات معیوب و تطابق آن با لوازم یدکی اصل نو ضرورت دارد چون همانطور که می دانید هر کدام از قطعات و لوازم یدکی لیفتراک متناسب با توان و قدرت موتوری ماشین ساخته شده اند. بنابراین ممکن است توان تحمل فشار زیاد و حمل بارهای سنگین را نداشته باشند.

دکل، وزنه تعادل، زنجیر بالابر، نگهدارنده بار، شاخک یا ناخن لیفتراک، پاشنه شاخک و ... برخی از انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو محسوب می شوند.

 به عنوان مثال برخی از قطعات لیفتراک کوماتسو 5 تن با قطعات لیفتراک کوماتسو 20 تن متفاوت از یکدیگر ساخته شده باشند. بنابراین توصیه می کنیم زمان سفارش اینترنتی قطعات لیفتراک کوماتسو، اصل بودن قطعات و همچنین یکسان بودن مشخصات فنی لوازم یدکی لیفتراک نو با قدیمی در نظر گرفته شوند.

مجموعۀ سرویس قطعه به صورت حرفه ای در عرصۀ واردات و فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو اورجینال با قیمت مناسب فعالیت دارد و همواره پاسخگوی نیاز مشتریان در سرتاسر کشور می باشند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()