اجرای شیروانی جهت پوشش سقف پیاده سازی می شود. همانطور که از نامش پیداست، اجرای شیروانی جهت شیب دار نمودن سقف ساختمان صورت می گیرد. پیاده سازی سقف شیروانی به صورت فنی طی یک مراحل مشخص و از پیش برنامه ریزی شده انجام می گیرد. نکتۀ مهم که در رابطه با نحوۀ اجرای سقف شیروانی وجود دارد، هر چه میزان بارش باران و برف در منطقه بیشتر باشد، میزان زاویۀ شیب سقف شیروانی بیشتر در نظر گرفته می شود تا بدین وسیله بتوانند از نفوذ باران و برف به داخل ساختمان جلوگیری کنند.

آراز سقف به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز نموده است و با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، قادر به اجرای سقف شیروانی در طرح های متنوع و شکیل می باشند. این مجموعه با استفاده از متریال مختلف، قادر به اجرای شیروانی با ورق های گالوانیزه، ورق طرح سفال و غیره می باشند.

سفارش اجرای شیروانی ارزان

نکتۀ مهم که در رابطه با اجرای شیروانی وجود دارد، تعیین نوع متریال و طرح اولیۀ سقف شیروانی می باشد. امروزه شاهد اجرای سقف شیروانی در تمام موقعیت های جغرافیایی در سطح کشور می باشیم. در واقع اکثر افراد به دلیل زیبایی که به طراحی نمای خارجی ساختمان می بخشد، از خدمات اجرای شیروانی ارزان استفاده نمائید.

عوامل متعددی بر روی نحوۀ طراحی و اجرای سقف آردواز تأثیرگذار می باشد که می توان به شرایط آب و هوایی محیط، قیمت و مساحت سقف اشاره نمود. به طور کلی قیمت اجرای شیروانی به فاکتورهای مهم چون ابعاد و جنس مصالح ساختمانی بستگی دارد. امروزه افراد فنی و متخصص در این حوزه متناسب با درخواست مشتریان، قادر به پیاده سازی هر گونه سقف شیروانی با متریال مختلف می باشند. به عبارتی قیمت اجرای شیروانی سفال متفاوت از قیمت اجرای شیروانی ورق فلزی است.

جهت سفارش اجرای سقف آردواز می توانید از تخصص کار گروه فنی و مهندسی مجموعۀ آراز سقف استفاده نمائید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()