شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای می تواند باعث کاهش میزان جرم گرفتگی سطوح نمای ساختمان گردد. امروزه سطوح نمای ساختمان متشکل از مصالح ساختمانی چون شیشه، کامپوزیت، سنگ و ... می باشند. شهرهای بزرگ به دلیل تردد و ترافیک های شهری دارای آلاینده های معلق در هوا می باشند که موجب آلودگی سطوح نمای ساختمان می گردد. ایجاد جرم بر روی نما موجب زشت شدن جلوۀ خارجی ساختمان می گردد. با  خدمات شستشوی نمای ساختمان می توانید با از بین بردن آلودگی های سطوح مصالح نما، ساختمان را نظافت نمائید.

گروه کار در ارتفاع نماروز متشکل از کادر فنی مجرب است که قادر به ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع همراه با تجهیزات ایمنی می باشند. ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان با طناب، داربست و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی صورت می گیرد.

اجرای اصولی شستشوی نمای ساختمان

اجرای اصولی شستشوی نمای ساختمان جهت برطرف نمودن سطوح جرمی نما صورت می گیرد. طی فرآیند نماشویی ساختمان می توان به صورت کاملاً اصولی دود و هر نوع لکۀ چربی را با مواد شویندۀ مناسب بدون ایجاد آسیب از بین می برند. لازم به ذکر است که متناسب با نوع مصالح ساختمانی همچون کامپوزیت، سنگ، سیمان، چوب و غیره نیاز به استفاده از مواد شویندۀ مخصوص است که سطح درخشندگی و کوآلیتی اولیۀ مصالح ساختمانی را حفظ نمود.

هزینۀ شستشوی نمای ساختمان بر اساس فاکتورهایی چون ابعاد کار، جنس نمای ساختمان و روش نماشویی صورت می گیرد. چند راهکار اصولی جهت شستشوی نمای ساختمان وجود دارد عبارتند از آب، مواد شیمیایی و شیوۀ ساینده است که متناسب با جنس مصالح نمای ساختمان انتخاب می شوند. برای تمیزکردن نمای ساختمان، ابتدا کارشناس مربوطه تمام جوانب را مورد بررسی دقیق قرار می دهند. سپس مناسب ترین راهکار را جهت اجرای نماشویی ساختمان انتخاب می کنند.

در صورت اطلاع از قیمت  شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید تا کارشناس فنی به محل اعزام گردد و سپس محاسبۀ هزینۀ شستشوی نمای ساختمان مشخص می گردد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()