پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بهترین روش برای مقاوم سازی برخی از مصالح ساختمانی نما محسوب می شود. امروزه در سطح شهر می توانید سازه های ساختمانی نما سنگ قدیمی را مشاهده نمائید که با مشکل ترک خوردگی سنگ نما و یا لق شدن آنها روبرو می باشیم. با توجه به اینکه پروسۀ نوسازی ساختمان بسیار هزینه بر است، نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می تواند مقرون به صرفه باشد. در این میکرو مقاله به برخی از روش های کارآمد اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می پردازیم، پس تا انتهای مطلب می توانید همراه ما باشید. 

گروه کار در ارتفاع نماروز یکی از مجموعه های با سابقۀ درخشان در حوزۀ اجرای کارهای ساختمانی در مناطق تهران و کرج می باشد. این مجموعه با کسب تجربیات فراوان و همچنین بهره مندی از تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع، قادر به اجرای اصولی نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب می باشند.

انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

با توجه به اینکه نمای ساختمان ارتباط مستقیم با فضای بیرون دارد. از این رو انتخاب نوع پیچ و رولپلاک نقش بسزایی در ماندگاری و هزینۀ اجرای کار می گذارد. استفاده از پیچ و رولپلاک فولادی روکش آلومینیوم ضد زنگ گزینۀ مناسبی است که جهت انجام پروژه های پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خدمات رنگ آمیزی نما توسط این مجموعه ارائه می شود.

بدیهی است دلایل متعددی از قبیل نشست ساختمان، زمین لرزه، تغییر فصول و شرایط آب و هوایی تأثیر مستقیم بر روند سُست شدگی مصالح نمای ساختمان خواهد داشت. عدم توجه به مسئله ریزش مصالح نمای ساختمان، ممکن است با گذشت زمان صدمات مالی و جانی برای افراد به دنبال داشته باشد.

از این رو جهت رسیدگی وضعیت سنگ های سُست موجود در نما می توانید از تخصص گروه ساختمانی نماروز جهت دریافت خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با رعایت اصول ایمنی بهره مند گردید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()