شستشوی آجر نما نیاز به مهارت و استفاده از مواد شویندۀ مخصوص دارد. در گذشته کاربرد آجر جهت نماسازی ساختمان به وفور مشاهده می شد و افراد همواره دغدغۀ نظافت و تمیز نگه داشتن آجر نما داشتند. با گذشت زمان و استفاده از فناوری پیشرفته محققین توانسته اند موفق به تولید نانو آجر شوند که دارای بافت مقاوم تری نسبت به آجرهای قدیمی می باشد و در عین حال سبک بوده و استحکام بالایی در برابر نفوذپذیری رطوبت و آلودگی دارد و اصولاً نیازی به شستشوی نمای آجری نانو نیست. البته استثناهایی در این رابطه وجود دارد که می توان به بر طرف نمودن لکه های رنگ و نقاشی از روی سطوح آجر نما نانون اشاره نمود. به طور کلی خدمات شستشوی آجر نما با مواد نانو صورت می گیرد که امکان نظافت سطوح آجر را راحت تر می نماید.

چند سال اخیر برخی از گروه های ساختمانی در حوزۀ خدمات دهی شستشوی نمای ساختمان فعالیت دارند و قادر به انجام اصولی شستشوی آجر نما با قیمت مناسب می باشند. گروه کار در ارتفاع نماروز نیز جزء یکی از مجموعه های خدماتی ساختمان در تهران محسوب می شود. در راستای اهداف تیم کاری مجموعه، مجهز به تجهیزات کار در ارتفاع می باشد و به راحتی می توانند شوره زدگی سطوح آجر نما را با مواد نانو مرتفع سازند. خدمات آب بندی نمای ساختمان توسط نماروز با بهترین کیفیت انجام می گیرد.

استفاده از مواد نانو جهت شستشوی آجر نما

جهت دسترسی به نمای ساختمان، استفاده از طناب می تواند راهکار مناسب و مقرون به صرفه ای باشد. علاوه بر آنکه تکنسین مربوطه دسترسی بهتری به قسمت های مختلف نما خواهد داشت. شستشوی آجر نما با دستگاه واترجت سه فاز بهترین راهکار برای از بین بردن لکه های رنگ و چربی از سطوح آجر می باشد. در همین راستا از روش شستشوی آجر نما به صورت لایه برداری بهره گرفته می شود که به روش سندبلاست با پاشش سیلیس و فشار آب صورت می گیرد. گروه ساختمانی نماروز به دلیل داشتن سابقۀ کاری موفق، قادر به اجرای اصولی شستشوی آجر نما به صورت تضمین شده می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()