قیمت فروش اقساطی تیبا 2 کارکرده

اگر شما می‌ خواهید در یکی از دوره های مربوط به خدمات فروش اقساطی تیبا 2 ثبت نام کنید و هزینه زیادی را نمی خواهید پرداخت نمایید. بهتر است که یکی از خودروهای کارکرده تیبا 2 را انتخاب کنید. آرشا خودرو ارائه دهنده انواع خودروهای کارکرده کمپانی های متنوع می باشد. بنابراین اگر قصد خریداری خودروی کارکرده تیبا 2 با بهترین قیمت را دارید قادر خواهید بود که با وارد شدن به سایت اینترنتی آرشا خودرو درخواست تان را ثبت کرده تا کارشناسان با شما تماس بگیرند. خودروهای کارکرده باید از نظر کیفیتی به خوبی مورد بررسی قرار بگیرند و سپس خریداری شوند. در این صورت اطمینان خاطر دارید که خودرو طول عمر زیادی از خود نشان می‌ دهد و قطعات آن به زودی خراب نمی شود.

هزینه مربوط به فروش اقساطی تیبا 2 کارکرده بسیار مناسب و به صرفه می باشد. در صورتی که شما می‌ خواهید خودروی تیبا 2 کارکرده را با بهترین قیمت خریداری کنید نیاز است که تمامی جوانب خودرو را از نظر سلامتی بررسی کنید و سپس از آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. هزینه فروش اقساطی تیبا 2 به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. آرشا خودرو تمامی فاکتورها را در نظر می ‌گیرد و سپس خودروی کارکرده تیبا 2 را قیمت‌گذاری می‌ نماید. شما بدون شک می ‌توانید بر اساس هزینه و بودجه‌ ای که دارید از آرشا خودرو یکی از انواع خودروهای تیبا 2 کارکرده را خریداری کنید. 

توجه داشته باشید که زمان فروش اقساطی تیبا 2 ، ارائه  شرایط خرید اقساطی تیبا 2 اعلام می ‌شود که باید به آنها دقت نمایید. کارشناس فروش آرشا خودرو تمامی شرایط مربوط به خرید اقساطی تیبا 2 را از نظر هزینه و همچنین ارائه مدارک برای شما به خوبی توضیح می ‌دهد. اگر در زمینه خرید اقساطی تیبا 2 اطلاعاتی ندارید می توانید به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان نمایندگی مشورت کنید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()