اجرای شیروانی سبکی متفاوت در طراحی و ساخت سقف ساختمان آپارتمانی و یا ویلایی به شمار می رود. این بنا متناسب با نوع متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، می تواند به سبک های مختلف اجرا شوند. امروزه شاهد ساخت انواع ساختمان با سقف شیروانی در سطح کشور می باشیم که به واسطۀ این نوع طراحی توانسته اند ساختمان را از نفوذ باران و برف ایمن سازند.

آراز سقف با استخدام نیروی انسانی فنی و توانمند توانسته است، موفق به ارائه خدمات طراحی و اجرای شیروانی و ساخت انواع آلاچیق در طرح های متنوع شوند. بدین ترتیب افرادی که در حوزۀ ساخت و ساز فعالیت دارند، می توانند از خدمات  اجرای سقف شیروانی این مجموعه به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

اجرا و نصب شیروانی

اجرا و نصب شیروانی با متریال مختلفی قابل اجرا می باشد و سال های اخیر بیش از گذشته شاهد ساخت ساختمان ها با سقف آردواز یا همان شیروانی در طرح های مدرن می باشیم. پایۀ اصلی سازۀ شیروانی را فولاد تشکیل می دهد و با ورق گالوانیزه و یا ورق های سفالی و سرامیکی پوشانده می شوند.

از گذشته تا کنون ساخت و ساز ساختمان با سقف شیروانی به عنوان یک هویت شناخته شده در صنعت ساختمان سازی ایران به شمار می رود و شاهد گسترش این بنا در سطح کشور می باشیم. طراحی سقف شیبدار برای ساختمان موجب می شود این بنا هنگام بارش برف و باران و نفوذ رطوبت به داخل سازه ایمن بماند.

بدین ترتیب توانسته اند طراحی و اجرای شیروانی را به سبک های مختلفی چون سقف شیروانی یک طرفه، دو طرفه، چند طرفه و یا به صورت مخروطی و در طرح های متنوع اجرا نمایند. بدین ترتیب شاهد اجرای سقف آردواز به شیوه های متنوع و زیبا در صنعت ساخت و ساز می باشیم.

مجموعۀ آراز سقف با تلاش و کوشش فراوان توانسته است به عنوان طراح و مجری   اجرای سقف آردواز با متریال با کیفیت و قیمت ارزان به فعالیت موفقیت آمیز خود ادامه دهند.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()